2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    ivar

ipad/airtunes

Hallo,
    Gister ook al de vraag gesteld maar helaas nog niet veel wijzer geworden. Mijn ipad een update gegeven en ook mijn apple tv (2) voorzien van laatste software. Ik wilde vandaag wederom proberen om mijn youtube filmpjes van ipad af te spelen op mijn tv via apple tv. Uitzending gemist ook weer geprobeerd. Verbinding wordt gemaakt en eerste scene verschijnt. Gaat verder laden maar beeld loopt niet verder. na een paar seconden verschijnt het bericht ” Voor het afspelen van dit materiaal is HDCP vereist. eronder de tekst: HDCp wordt niet ondersteund door deze hdmi verbinding. Voor het afspelen van dit materiaal is HDCP vereist.
    Wie kan mij helpen de zaak draaiende te krijgen. Alles vanuit Itunes doet het wel overigens.
    Thnx

Bijdrager
    Hansi2124
    ivar op 11 maart 2011

Hallo,

Gister ook al de vraag gesteld maar helaas nog niet veel wijzer geworden.
    Toen dacht je: als ik het in een nieuw topic vraag, word ik wél wijzer?:wink:

Het is niet de bedoeling dat er steeds een nieuw topic wordt aangemaakt om maar een antwoord te krijgen. Als we dat hier met z’n allen zouden gaan doen, is het eind (en de overzichtelijkheid van het forum) totaal zoek.
    Graag verder dus in je eerder geopende topic.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.