11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ipadpeter

ipad3 werkt logt niet in op thuisnetwerk

ik heb internet via online en na mijn modem een router van sitecom type 300n

ik heb vandaag een ipad 3 gekocht en probeer via wifi verbinding te maken met mijn netwerk. Hij ziet hem wel maar aanmelden lukt niet’

wanneer ik met mijn iphone het netwerk benader kan ik wel inloggen

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ga op je iPad naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel netwerkinstellingen > Herstel.
    Zet daarna je iPad helemaal uit en dan weer aan en probeer opnieuw verbinding te maken, wees er zeker van dat je het juiste wachtwoord gebruikt.

Hier kun je meer informatie vinden over de iPad.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

Misschien staat er in je router ingesteld dat je alleen apparatuur met een MAC-adres kan toelaten tot het netwerk. Of dat het totaal aantal toegelaten apparaten bereikt is.
    Meestal kan je in je router inloggen door een bepaald ip-adres in je browser in te geven, zoals http://192.168.1.1/

Daar kan je dan die instellingen in terugvinden.

Bijdrager
    ipadpeter

thnx, maar helaas. ik krijg nog steeds de kreet:
    Geen verbinding mogelijk met netwerk

vraag… moet ik verbinding maken met mijn sitecom router, of het modem van provider on-line..???

Geblokkeerd
    HereIsTom

Welke gebruik je voor de WiFi?

Bijdrager
    ipadpeter

mijn sitecom

Geblokkeerd
    HereIsTom

Je moet het beste WiFi signaal gebruiken, als dat die van de Sitecom is, schakel je de WiFi van de Online uit, anders zitten ze elkaar in de weg!
    Haal dan een paar minuten de stroom van de router af en probeer dan nog eens verbinding te maken.

Hier kun je meer informatie vinden over de iPad.

Bijdrager
    ipadpeter

een paarminuten de stroom eraf maar helaas, geen verbetering.
    goede tips maar geen resultaat.
    ik probeer alles wat er aan tips binnen komt dus als je nog andere tips hebt, graag.
    het zal een kleinigheidje zijn.

hoor graag

Bijdrager
    MacBeer2

Klik op de iPad op het blauwe pijltje naast de netwerknaam. Tik op ‘vergeet netwerk’ en probeer dan weer opnieuw aan te melden.
    Probeer als dit niet lukt eens de frequentie van de router te veranderen.

Bijdrager
    ipadpeter

welke frequentie raad jij mij aan? als ik op het blaauwe pijltje druk krijg ik niet vergeet wachtwoord

Bijdrager
    dduur

peter ,

heb je hier al gekeken?

zie web-link below:

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4804

gr ruud d

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.