10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    devil666

iPad 2 wifi vs 3G

Het is uitkijken naar vrijdag 25 maart, maar ik zit nog met enkele pro-cons tegenover wifi of het 3g model.. iemand ervaringen met de ipad1

ook het geheugen zit ik nog gewrongen omdat ik niet weet wat er overblijft van 16(32,64)gb na ios installatie

Bijdrager
    nickybbb

Ik heb zelf de ipad1 16gb wifi en ga de 25ste de ipad2 16gb wifi halen.

Als ik niet thuis ben of op het werk (waar ik beide wifi heb) heb ik nog nooit ergens gezeten waar ik de 3G nodig had. Als ik in de trein zit naar mijn familie zorg ik ervoor dat er series op mijn ipad staan / spelletjes/ werk wat ik kan doen.

De 16GB komt bij mij nooit vol, er staat 10GB aan muziek op en af en toe 2GB aan films. De rest van de plaatjes etc neem echt zo weinig ruimte in dat ik het geld weg gooien vind om meer GB te kopen.\

Suc6 en veel plezier met je aankoop.

Bijdrager
    Type-R

Ik snap niet wat er nou precies te vergelijken valt, het zijn gewoon 2 modellen. 1 die aléén WiFi heeft, en de 3G model heeft WiFi plus 3G. Niet of/of. Gebruik je hem alleen thuis > Wifi. wil je hem meenemen buiten de deur > 3G model.

Bijdrager
    Martin67

16GB or not 32/64GB is de vraag, als je het mij vraagt. Heb zelf iPad1 16GB en mis 3G geen moment. Mis wel opslagruimte ondanks Mobile Me account.
    €100 extra voor 3G, koop een MiFi (Huawei 585) Kan je veel meer plezier aan beleven met meerdere gebruikers. In het buitenland ideaal (lokaal internet bundeltje kopen) Verder is het handig om Free WiFi hotspots te weten (bijna overal in de horeca) wil je toch naar buiten met je iPad. Voor €100 meer kan je beter kiezen voor meer opslag. BTW iPad 3G ziet er lelijk uit met klein stukje kunstof achtekant.

Bijdrager
    exilim

Ik heb het nog niet getest, maar met mijn MacBook pro werkt t prima namelijk … Je iPhone als accespoint gebruiken middels tether-me en je kunt het internet op.

Moderator
    Rivanov

Gelukkig heb je langer de tijd om na te denken..

http://www.9to5mac.com/56912/apple-starts-pushing-back-ipad-launches/

Bijdrager
    Rivanov op 19 maart 2011

Gelukkig heb je langer de tijd om na te denken..

http://www.9to5mac.com/56912/apple-starts-pushing-back-ipad-launches/

Waarom roep jij dat toch steeds? Hoop je dat zo graag ja? Omdat je er nu zelf 1 hebt? Zit eens niet overal die paniek te zaaien man. Kinderachtig van je.

Bijdrager
    BasiX

Sorry, maar ik moet me toch wel een klein beetje aansluiten bij de bovenstaande reactie.

Moderator
    Rivanov

Het spijt me, maar ik constateer alleen maar iets.

Bijdrager
    Doo.

Één zwaluw maakt nog geen zomer, Rivanov. We weten helemaal niet wat er in Tsjechië aan de hand is, misschien wel een probleem met de logistiek oid.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.