11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bartmaniac

ipad2 wifi of wifi en 3g ?

ben er nog niet goed uit of het een wifi only model wordt of eentje met 3g erbij. Wie kan mij enkele voordelen geven van een 3g model? Wat kiezen de meesten on jullie?

Bijdrager
    Ezri Dax

Wat heb je voor de rest? als je iets als een personal hotspot hebt waar je met een aantal apparaten online kunt, dan is de wifi voldoende.

Heb je dat niet, dan zou ik voor de 3g versie gaan.

Heb je daarentegen geen behoefte om in de auto of in de trein of op de (motor-/brom-)fiets de laatste ontwikkelingen te volgen m.b.t. bijvoorbeeld de tsunami in Japan en geen personal hotspot, dan zou ik voor de wifi gaan.

Bijdrager
    eroplos

Er is hier al een topic voor geopend (en stond precies onder deze):

Wel of geen 3G op mijn nieuwe iPad2?

Bijdrager
    bartmaniac

sorry had die topic niet gezien

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    kosters.mathijs

Zoals hierboven genoemd ligt het er inderdaad aan, of je smartphone hebt die als personal hotspot kan dienen of niet.

Indien wel zou ik persoonlijk niet voor het 3G model gaan maar voor het wifi model.

Bovendien moet je er bij het nemen van het 3G model rekening mee houden dat je een data abonnement moet afsluiten deze zijn meestal ook nog wel redelijk aan de prijs.

Bijdrager
    eroplos

Je hoeft geen data abonnement af te sluiten, er zijn ook pre-paid opties van oa KPN waarbij je per MB betaald en gewoon geld bijstort wanneer je er door heen bent. Zo heb je altijd internet als je het “nodig” hebt, maar hoef je niet maandelijks te betalen.

Bijdrager
    kosters.mathijs
    eroplos op 14 maart 2011

Je hoeft geen data abonnement af te sluiten, er zijn ook pre-paid opties van oa KPN waarbij je per MB betaald en gewoon geld bijstort wanneer je er door heen bent. Zo heb je altijd internet als je het “nodig” hebt, maar hoef je niet maandelijks te betalen.

Klopt, maar het gebruik van dat prepaid internet is ook niet echt goedkoop……

Bijdrager
    Nielskorte

Bij T-mobile kan je je prepaid tegoed omzetten naar een maand abbonement. Deze zijn verkrijgbaar vanaf €10.

Bijdrager
    syltheboy

Ik zou gewoon voor de iPad 2 WiFi (zonder 3G) gaan. Simpelweg omdat ik de zwarte rand niet mooi vind en daarnaast heb ik geen 3G abo.

Moderator
    Rivanov
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.