6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Catbert

iPad2 uit zichzelf een hard reset

Beste OMT’ers,

Vandaag de hele dag op mijn iPad gewerkt, zonder problemen. In mijn tas gestopt en naar huis vervoert. Ik pak de iPad een paar uur later uit mijn tas en hij heeft zichzelf een harde reset gegeven…. Krijg het grijze scherm waar ik de taal etc. kan gaan instellen. Heel erg balen, want ik had veel aantekeningen gemaakt en die zijn allemaal kwijt (niet in de cloud). Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik dit in de toekomst opnieuw gaan verwachten?

Bijdrager
    iPodzz

Heb je misschien een beta van iOS 6.
    Ik had dit op mij iPad 1 met de beta van iOS 5.
    Als je een beta heb kan het zijn dat die te oud wordt en dan wordt ie niet meer ondersteunt door Apple en moet je hem updaten naar óf een nieuwe beta of je moet hem herstellen.

Bijdrager
    Catbert

Beste iPodzz,

Ik had gewoon de meest recente versie van IOS, geen jailbreak of iets anders wat Apple niet toestaat.

Bijdrager
    Dave123

Toevallig iemand via iCloud, je iPad hersteld met find my ipad?
    M.a.w. Weet iemand je wachtwoord?

Bijdrager
    Catbert

Niemand kent mijn paswoord, maar dat is wel een freaky optie. Kun je zien of dit is aangevraagd?

Bijdrager
    Dave123

Normaal een e-mail, maar moet eens zoeken maar heel recent heeft er iemand hetzelfde gedaan bij een bekende journalist, toen was het via social engineering, misschien bij jou ook, of ergens opgevist, als je je hebt aangemeld via een openbare pc.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.