16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iPad2 microphone werkt niet goed/optimaal krijg ik een nieuw iPad ????

Hallo alle:)

Ik heb een witte 64gb wifi 3g ipad2, sinds een aantal weken werkt de microphone op mijn ipad niet goed, neemt te veel ruis en zacht geluid op:( ik kan hem niet langer dan 3 dagen missen wegens mijn werk enzo:( krijg ik een nieuw iPad????? Dan??!!!!!

Bijdrager
    Afroman

Nee tuurlijk niet. Ze zullen eerst kijken of er uberhaupt de microfoon stuk is en zo niet heb je gewoon een miskoop gedaan. Zo ja, dan zul je moeten wachten maar je krijgt echt nevernooit niet hiervoor een nieuwe iPad.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je AppleCare hebt afgesloten, heb je een goede kans.

Zo niet, dan ben je hem gewoon een aantal weken kwijt, als het een hardware-matige storing blijkt te zijn.

Geblokkeerd
    Anoniem

Een vriend van mij had hetzelfde probleem, en hij kreeg meteen een nieuw iPad ze hebben het niet eens aangezet zei die :). Het boeit me niet of ik een nieuwe krijg of niet:) als het maar goed komt;) want ze moeten het wel goed maken;)

Bijdrager
    Afroman

Als het een erkend probleem is/een echt probleem gaan ze er wel wat aan doen ja.

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Afro… Ik heb toch al andere ervaringen gehad hoor (als reactie op je eerste post).

Toen ik mijn iPod touch (3e gen) nog geen jaar had is de speaker geknapt. Iets te hard muziek laten afspelen denk ik.

Ik ging de volgende dag langs bij Switch, na hem even getest te hebben in de winkel heb ik een nieuwe meegekregen toen ik de oude inleverde… Het kan dus wel hoor. Hangt er blijkbaar alleen af wie/wat/waar…

Bijdrager
    Afroman

Ja, maar je moet er niet vanuit gaan dat je altijd direct een nieuwe krijgt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Morgen eens de proef op de som nemen. In mijn vrije uren morgenmiddag met een medestudent naar de Switch @ Gent om zijn Nano te laten nakijken. Het ding is nog net binnen garantie en de lock knop doet het niet (meer)…:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik ga morgen ook naar AppleStore!!!! Ik hoop dat ze eenbeetje aardig zijn:)

Moderator
    Pete.Z

Verplaatst naar juiste sub-forum, graag opletten waar je je topics opent.

Bijdrager
    Afroman

En?

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Afro… Kasticket ingediend, de iPod bekeken en met een ‘herstellingsfactuurtje’ een nieuwe nano meegekregen. (Lock/sleep knopje zat vast) binnen de twee jaar switch-garantie… Kennelijk zijn ze bij switch iets minder streng dan bij andere APR’s.

Geblokkeerd
    Anoniem

@Afroman ik krijg een nieuwe, Want op iMac en Macbooks na reparieren ze helemaal niets!
    ik mag de nieuwe morgen gaan ophalen:D
    jeeee Apple:D

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat zei de verkoper van Switch ook. Het loont de moeite niet om iPods te vervangen aangezien de herstelkosten voor hen vaak hoger liggen dan gewoon een nieuwe (of refurbished) iPod mee te geven met de klant.

Je hebt geluk Farahids! :d

Geblokkeerd
    Anoniem

@Niiiiickk:P thnx

Bijdrager
    Afroman

Wow, goede service inderdaad. Ben verbaasd!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.