6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

Ipad2 komt af en toe niet uit slaapstand

Ik heb een ipad2 en een smartcover. Nu valt het me op dat de ipad2 af en toe niet direct aan springt wanneer ik de smartcover van het scherm op til. Dit gebeurd voornamelijk als ik hem een paar uur niet meer gebruikt heb, ik miet dan de aan knop aan de bovenkant even in gedrukt houden en daarna verschijnt het appeltje en duurt het nog zo’n 20 sec. Voor hij weer is opgestart. Mijn vraag is of dit normaal is.

Bijdrager
    inawt

Is je iPad dan niet gewoon uitgevallen omdat de batterij leeg was?

Bijdrager
    Cybershooter
    inawt op 03 april 2011

Is je iPad dan niet gewoon uitgevallen omdat de batterij leeg was?

Nee er zat nog 94% batterij in, toen hij de laatste keer niet uit zichzelf uit de slaapstand kwam toen ik mijn smartcover van het scherm tilde. In de instellingen heb ik overigens de hoesvergrendeling aangezet.

Bijdrager
    hansiedejong

Dat lang ingedrukt aanhouden tot Apple logo betekent toch echt dat hij uitstond hoor!

Bijdrager
    Cybershooter
    hansiedejong op 03 april 2011

Dat lang ingedrukt aanhouden tot Apple logo betekent toch echt dat hij uitstond hoor!

Alleen is het vreemde, dat ik mijn iPad 2 niet eens uischakel, wanneer ik de smartcover over mijn scherm heen leg, dat laat ik namelijk de smartcover icm de iPad 2 regelen.

Bijdrager
    wilmer

Misschien heb je, terwijl je je iPad niet gebruikte, hem per ongeluk uitgezet? Is het gebeurt nadat je hem bijv. in je tas had zitten, of lag ie gewoon op tafel?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.