8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bjorngra

iPad zegt na herstel 'Er is een probleem met uw iPhone'!!

Ik heb een iPad hersteld en na de herstelprocedure geeft de iPad tot 2x aan: ‘Er is een probleem met uw iPhone’. Hoe kan zoiets en hoe krijg ik dit opgelost?

Iemand tips?

Bijdrager
    sfidanque

Ik had/heb een probleem met mijn iPhone 3Gs (apps sluiten spontaan ook na opnieuw installeren) ik dacht dus laat me mijn iPhone maar herstellen en krijg nu volgende foutmelding…

– Er is een probleem met uw iPhone

Onze excuses, de iPhone die u probeert te veberbinden is mogelijk beschadigd en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Aplle Support: http://www.apple.com/support. –

Hoe dan?

Ben niet van de jailbrake gebeuren, koop me apps altijd netjes nooit wat “raars” gedownload en nu dit!

Kan iemand mij a.u.b. helpen?

Owja natuurlijk gebeurt zoiets pas als garantie verlopen is.

Bijdrager
    sfidanque

ps mijn excuus ben nieuw hier en zie dat ik mijn probleem in een topic over iPad zet. (maar probleem lijkt mij zelfde)

Bijdrager
    bjorngra

Nu hang ik hem thuis aan mijn iMac en na de DFU mode kan ik wel weer een oude back-up terug zetten. Erg vreemd. Zou het iets met de servers van Apple te maken hebben?

Ben nu weer de Herstelprocedure aan het doen. Kijken of ik hem nu wel aan de praat krijg.

Bijdrager
    marrie

Ik heb net mijn nieuwe Iphone4 geprobeerd te activeren, maar kreeg precies dezelfde foutmelding.
    Na aansluiting op de PC met iTunes kon ik de telefoon wel activeren.

Bijdrager
    bjorngra

Denk dat er bij Apple een probleem is/was.

Bijdrager
    sfidanque

Oké,

eng!

Het werkt gewoon weer :-S heb de iPhone +/- 30min uitgelaten en nu weer aangezet om opnieuw te proberen en het werkt.

Waarschijnlijk storing bij Apple met activatie?

bedankt.

Bijdrager
    marrie

Ja, dat denk ik wel. Bij mij lukt het nu opeens ook wel.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.