10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Kuifje_007

iPad wissen vanuit afstand

iPad is helaas gevallen. Scherm is helemaal stuk.

Gelukkig is het een hele oude iPad dus geen probleem.

Ik wil het op de milieustraat weggooien.

Wel maak ik me zorgen om de privegegevens op iPad.

Vanuit het scherm kan ik helaas niet inloggen want glas is gebroken en ik kan nergens klikken.

Is iPad wissen vanuit Zoek My iPhone al voldoende? Blijkbaar kan ik hier mijn telefoonnummer en tekst invoeren? Dat wil dus zeggen dat iemand anders toch mogelijk in mijn iPad komen?

Wat is er nu mogelijkheid om iPad met gebroken glas te wissen?
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    Kuifje_007

<p class=”cite”>TheBigZ op 30 augustus 2020 om 16:53</p>
    Ja. Zie:

https://support.apple.com/nl-nl/guide/ipad/ipad22166f04/ipados

Ja, dat heb ik gelezen maar is het echt veilig?

Kunnen ze niet op een of andere manier op iPad komen en zo de persoonlijke gegevens zien?
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

Bijdrager
    GoeieDag

Kuifje_007 op 30 augustus 2020 om 16:15
    Is iPad wissen vanuit Zoek My iPhone al voldoende? Blijkbaar kan ik hier mijn telefoonnummer en tekst invoeren? Dat wil dus zeggen dat iemand anders toch mogelijk in mijn iPad komen?

Hoezo? Die informatie wordt als een pop-up venster op het lockscreen getoond.

Maak je nou maar niet zo druk, en voer dat wissen uit.

Bijdrager
    hatolex

Als je hem naar de milieustraat brengt lijken mij een paar klappen met een hamer wel afdoende.

Bijdrager
    GoeieDag

Ja lekker, een zee van glassplinters creëren…

Bijdrager
    KarelWillem

Je kunt er ook een projectje van maken en hem open breken.

Dan leer je een boel over het interieur van je iPad en je kunt de onderdelen die er toe doen daarna eenvoudig apart ‘vernietigen’.

Sleutelbeheerder
    Night

En als je hem dan tóch uit elkaar sloopt, zoek dan even naar dit oranje gemarkeerde dingetje ⬇︎ (Toshiba). Dat is het geheugen van de iPad en als je dat zelf grondig sloopt, weet je zeker dat er niemand meer bij je persoonlijke zaken en naaktfoto’s kan komen ?

Bijdrager
    GoeieDag

Ook niet bij je masturabatie-filmpjes??

Sleutelbeheerder
    Night
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.