6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TheDutch90sKid

iPad Webcam

Hallo,

Ik ben enorm aan het twijfelen tussen de iPad 1 en 2
    iPad 1 is aantrekkelijk vanwege de korting die je nu krijgt.
    (de functies die ik wil gebruiken zijn bij 1 en 2 gelijk).

Alleen zou ik dan toch de camera’s om bijv. te skypen/facetime wel missen denk ik!
    Mijn vraag is dan ook, bestaan er webcams die je op de iPad 1 kunt klikken?

Op Google kwam ik wel wat nieuws artikelen tegen, maar daadwerkelijke producten kon ik niet vinden… Alleen de roddels…

Ik zal de iPad vooral als gadget gebruiken (games/lezen/films en internetten/socialnetworks).
    Dus ik denk dat de snelheid van de iPad 2 voor mij niet heel veel zou toevoegen..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen;)

Bijdrager
    kogel

je wil de snelheid en je hebt een camera nodig.
    Weet je het antwoord zelf??????

Bijdrager
    kogel

sorry lees niet goed. Je wilt de snelheid niet. Blijft op zich een makkelijke keuze. Als jij de camera gebruikt dan wordt het de 2. Ik zou niet met opplakcams gaan werken lijkt mij zo.
    Ik ben supertevreden over de ipad1. Maar ik vind de 2 wel een stukje cooler dan ik had verwacht. Dus dat wordt een tweede Ipad vrees ik.

Bijdrager
    TheDutch90sKid

de snelheid hoef ik niet, maar wil wel de webcam, dus als er losse webcams voor de ipad bestaan, koop ik de ipad 1, bestaan ze niet dan wacht ik ff op de ipad 2.

Ik heb ze wel gezien, maar nooit daadwerkelijk in een (online) winkel…

Bijdrager
    Nickalicious

Je denkt toch niet dat Apple webcams toelaat op iOS? Dat zou de verkoop van zowel de iPhone 4, vierde generatie iPod touch als de iPad 2 in de weg zitten.

Je wilt die snelheid wel. Iedereen wilt immers toch een sneller product? Dat het je niet uitmaakt is een ander verhaal. Maar dan is de overweging weer anders, is het je €120,- ong. waard voor een webcam op je iPad? En dat hij sneller is, dunner, functioneler maakt jou dan niet uit.

Bijdrager
    KarelWillem

Een losse webcam voor je iPad is een iPhone.

Nog eens veel handiger ook, omdat je die afhankelijk van je iPad kunt gebruiken.

De app DupliCam is helemaal wat je zoekt.

Maarrrrr…. dan moet je natuurlijk wel een iPhone hebben.:wink:

(En of je het met FaceTime aan de gang krijgt is ook maar de vraag).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.