14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Marcel

Ipad verkopen

Eerst heb ik de laptop met tips van dit forum verkocht nu is de Ipad 4 32Gb aan de beurt. Mijn vraag is hoe kan ik die het beste geschikt maken voor verkoop ?

Naar fabrieks instelleng maar wat kan ik dan verwachten, gaat hij terug naar de OS toen ik hem kocht en zo ja hoe komt er weer de recente OS op
    Of alle gegevens verwijderen en hem dan zo verkopen

Marcel

Bijdrager
    KarelWillem

Altijd terug naar fabrieksinstellingen.

Welk OS er dan op komt of blijft is niet echt van belang.
    Want de nieuwe eigenaar kan uiteraard ook gewoon updaten.

Bijdrager
    Niels

Alles wat je moet weten: https://support.apple.com/nl-nl/HT201351

Bij herstellen blijft altijd de laatste iOS versie op je iPad staan.

En een topic openen met op de achtergrond de intentie om eventuele verkopers te lokken (anders vermeld je geen type en aantal Gb) wordt hier niet zo gewaardeerd;)

Bijdrager
    TandMac

Mijmering van een lezer…

Aantal GB vermelding stoorde me niet.
    Hoe vaak gebeurt het niet dat men in een topic naar de specificaties vraagt. (…)
    Dus volledigheid is de moeder van de vraagstelling.

Bijdrager
    KarelWillem

Nu nog wat vraagtekens, spaties, punten, komma’s en hoofdletters op de juiste plek én autocorrectie zijn werk laten doen, en we komen er wel.

Maar inderdaad; een nette omschrijving van over welk apparaat het gaat is niet verkeerd.

Bijdrager
    Marcel

NielsDam, als ik hem hier zou willen verkopen dan had er echt wel wat anders gestaan. Geloof het gaat me alleen om hoe ik hem veilig kan verkopen. Ik heb al genoeg biedingen op een zekere verkoop plaats.:-D Maar je tip was in ieder geval voor mij goed, dus bedankt. De bedoeling is om een Ipad Pro 12.9 te kopen zodra de Ipad 4 32 Gb weg is.

Bijdrager
    Niels

Geen probleem Marcel, zie nog steeds niet waarom je het zou vermelden maar goed. Succes met de verkoop!

Bijdrager
    Loyd

NielsDam praat voor jezelf; ik heb geen probleemanalyse met een GB vermelding.

Als je een iPad verkoopt vergeet hem dan ook niet te verwijderen in iCloud. Anders moet een nieuwe eigenaar, als hij de iPad ooit zelf terugzet naar fabrieksinstellingen,eerst inloggen met jouw AppleID

Bijdrager
    Shmoo

@NielsDamnSherlock, misschien diende deze aanvullende gegevens (iPad 4 het 32GB model) wel als een verkapte manier om de vraagprijs van 432,- te benoemen?

Bijdrager
    Marcel

Verwijderen in Icloud is dt gewoon uitloggen of moet ik iets anders doen

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Marcel

Bedankt voor je vriendelijke antwoord , ben ik erg mee geholpen

Bijdrager
    Multimediaknaller
    Marcel op 10 december 2016

Ik heb al genoeg biedingen op een zekere verkoop plaats.:-D

Dan ga jij zeer binnenkort een illusie armer worden, want geloof mij dat het merendeel van die biedingen nep zijn.

Mensen die echt interesse hebben die bellen of sturen een mail.

Ga iets boven je vraagprijs zitten en zet het bieden uit, en altijd een telefoonnummer vermelden.

Succes!

Bijdrager
    Marcel

Net op mijn manier de laptop verkocht maar het is niet verstandig om je mobiele nummer zo maar op marktplaats te zetten. Zo gaat ook de iPad van eigenaar veranderen. Maar je heb inderdaad er altijd een paar leipen bij. Gelukkig in dit forum veel intelligentie.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.