4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    pim939

iPad valt spontaan uit en start weer op.

Hallo,
    Ik heb nu bijna dagelijks dat mijn iPad spontaan uitvalt en direct weer opstart. Ik heb gelezen dat dit aan een Vodafone simkaart kan liggen. Nu heb ik dus ook zo een simkaart in mijn iPad zitten. Het raare is dat het bijna een jaar gewoon goed heeft gewerkt. Mij lijkt het dus sterk dat het daar aan ligt.

Ik heb een ipad2 3G met iOS 5.0.1

Alfast bedankt!

Bijdrager
    Danyboy

Ik heb dit ook al regelmatig gehad, terwijl ik op het internet surf, valt hij plots uit en kom ik weer op het beginmenu. Volgens mij is het een kleine bug in IOS 5.0.1. Want daarvoor heb ik het ook nooit gehad. Aan de simkaart zal het inderdaad niet liggen, want ik heb ook een ipad 2 3G en daarin zit voorlopig nog geen SIM-kaart en toch gebeurt het bij mij ook. Een oplossing kan ik je jammer genoeg niet geven maar ik kan wel zeggen dat je niet de enige bent.

Bijdrager
    SanderTreur

Dan zou ik zeggen, gebruik m een paar dagen zonder SIM om te kijken of het daardoor komt.

Bijdrager
    BobD

Ik heb dit fenomeen ook enkele keren voorgehad. Ik denk meer in de richting van een bug in IOS 5.0.1. Ik heb een sim-kaart maar meeestal ga ik op wifi (mobiel netwerk is dan uitgeschakeld).

(ipad2 16GB 3G)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.