16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    blikkieb

iPad update: batterij snel leeg

Afgelopen weekend laatste firmware op de iPad gezet.

Batterij kon eerst zeker een week mee gaan, nu nog niet eens een dag.

Alles uitgezet qua mail ophalen, push etc.

Is dit een bekend probleem? Ik heb gegoogled, maar niet veel wijzer geworden.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dit is geen bekend probleem.

Mijn iPad WiFi met 4.2.1 (én jailbreak) doet het nog steeds briljant goed met de batterij.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Staat er misschien een ‘zombie’-app (niet reagerende app met een memoryleak) in de multitasker? Zet alles daar eens uit (dubbelklik op de home-home, en lang op een app drukken en dan het kruisje aantikken). Ik heb er in ieder geval geen last van.

Bijdrager
    blikkieb

Niets draait. Alles is uit. Erg vreemd

Bijdrager
    hansiedejong

Kalibreer hem eens. Helemaal leeg laten lopen.

Bijdrager
    nebilem

Of opnieuw complete herstel uitvoeren.

Bijdrager
    blikkieb
    hansiedejong op 20 januari 2011

Kalibreer hem eens. Helemaal leeg laten lopen.

Dit
    Gebeurt nu iedere dag. Kom net thuis en de iPad is helemaal leeg. Vanochtend 100% en weggegaan zonder enige programma’s op gestart.

Erg frustrerend….

Iemand nog ideeën of deelgenoten in ipads met accu’s problemen?

Bijdrager
    Ostinato

Wat bedoel je eigenlijk met ‘de laatste firmware’? Ik ben me niet bewust van firmware-updates voor de iPad. Of bedoel je gewoon de laatste versie van iOS?

Bijdrager
    blikkieb
    Ostinato op 20 januari 2011

Wat bedoel je eigenlijk met \’de laatste firmware\’? Ik ben me niet bewust van firmware-updates voor de iPad. Of bedoel je gewoon de laatste versie van iOS?

sorry, je hebt gelijk. Inderdaad laatste OS

Bijdrager
    Ostinato

Ik zou me nog kunnen voorstellen dat je de muziekapplicatie (iPod) nog hebt lopen en dat die op AirPlay staat. Dan ligt je iPad de hele dag over Wifi te streamen. Maar dan zou je toch iPod moeten zien in de multitaskbar.

Zo niet, dan lijkt het mij een hardwareprobleem.

Bijdrager
    iMad

Had je nu wel of niet een herstel uitgevoerd zoals nebilem voorstelde?

Heb je de iPad wel eens volledig uitgezet?

Bijdrager
    blikkieb

Goedemorgen. Dank voor alle reacties. Gisteravond een compleet herstel gedaan. Vannacht aan de oplader. Nu naar m’n werk en laat de iPad een dag liggen. Ben benieuwd wat de status vanavond is.

Bijdrager
    Oldekamp

@Ostinato Maar de iPod app zal niet blijven lopen nadat hij helemaal leeg is geweest en opnieuw opstart..;)
    @blikkieb Ik ben benieuwd..

Bijdrager
    iMakkie

Hoi Blikkib

Ik ben benieuwd hoe het is verlopen. Is je probleem opgelost? Mijn iPad, net nieuw, lijkt ook erg snel leeg te zijn. Een uur of 3 gebruik.
    Laat even weten wat je hebt gedaan.

Gr iMakkie

Bijdrager
    ernst.

:slant: Misschien opvolgend met de eerste vraag: Hebben jullie er ook last van dat tijdens het connecten van sommige wireless netwerken,sommigen nu niet meer te pakken zijn of misschien even contact maken en dan later wegvallen,terwijl zoiets niet eerder voorkwam.:ftim:

Bijdrager
    iberno

Net Paar oplossingen gevonden voor dit probleem op Engelse site.

-In instellingen, Algemeen, beperkingen AAN zetten en Dan Ping uit
    -In instelllingen, mail, nieuwe gegevens kun je PUSh wel op uit hebben staan, Maar klik Maar eens op geavanceerd;) Staat t alsnog AAN bij iedere account;)

Paar tips die ik eens ga testen vandaag en morgen want ook Mijn iPad loopt na de laatste update ineens erg snel leeg!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.