3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Quotenet

Ipad synchroniseert niet meer

Ik heb vandeweek per ongeluk al mijn apps verwijderd. Toen ben ik ze gedeeltelijk weer gaan zoeken in de app store. Nadat ik er een aantal weer had gevonden wilde ik de ipad met mijn imac synchroniseren en dat duurde al wat lang, maar op het gegeven moment kwam er een melding dat de synchronisatie niet voldaan kan worden omdat er geen verbinding is met itunes. Maar dat is er wel. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik heb me ipad al een paar keer afgesloten en weer opgestart en ik heb ook al een keer de gegevens terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar niets helpt. Heeft iemand misschien een idee?

Inactief
    Anoniem

Zit de kabel er wel goed in (aan beide kanten) ? O zo ja, heb je al is een andere kabel geprobeerd?

Als je beschikt over de juiste OSX versie op je Mac en de juiste IOS-versie op je iPad kan je ook wifi-sync proberen. Daar heb je namelijk geen kabel bij nodig.

Bijdrager
    GastonM

Synchroniseer je je iPad met je iMac via Wi-Fi of door middel van de “ouderwetse” kabelmanier? Indien je via één van de twee synchroniseert, probeer het dan eens op de andere manier.

EDIT: Voor Wi-Fi Sync is wel iOS 5, iTunes 10.5 en OS X Lion 10.7.2 vereist.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.