5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    v.waegemakers

iPad synchronisatie foutmelding

Bij het synchroniseren van mijn iPad Air 2 krijg ik de melding: “De iPad kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een interne apparaatfout voorgedaan”. Na op “Oke” te hebben gedrukt, ben ik weer bij het beginscherm in iTunes.

Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen? Opnieuw installeren van een back-up heb ik al gedaan en ging zonder problemen maar blijf hetzelfde probleem houden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST

Moderator
    Night

Laat me raden: je hebt naast je iPad ook je Mac al eens gewoon herstart en het daarna nogmaals geprobeerd?

Bijdrager
    v.waegemakers

Hoi Night, Mijn Mac synchroniseert mijn iPhone wel goed maar mijn iPad niet. Daarom zoek ik het probleem niet bij mijn iMac. Kan het zijn dat het geheugen van de iPad is beschadigd? De fout zit ‘m denk ik in de foto’s die ik vanuit de map ‘afbeeldingen’ vanaf mijn Mac erop zet. Als deze uit staat dan synchroniseert deze wel maar zodra ik de foto’s erbij zet geeft het problemen. Ik heb dus al twee keer een back-up terug gezet op mijn iPad. Trouwens, mijn telefoon is een iPhone 6 en heb een iMac Retina 5K van ruim 2 jaar oud. Enig idee in welke hoe ik het moet zoeken?

Moderator
    Night

Heb je de iPad ook al eens ‘clean’ getest, dus met alleen een verse iOS zonder backup erop?

Leesvoer:

iOS: Everything about DFU and Recovery Mode

Bijdrager
    v.waegemakers

Het vreemde is dat wanneer ik ‘foto’s’ niet sync, er geen probleem is met de iPad. En zodra ik ‘foto’s’ wel sync die melding krijg. De foto’s zelf zijn niet corrupt want op mijn iPhone zijn ze wel gewoon zichtbaar. Maar een clean instal is inderdaad nog een optie die ik nog niet geprobeerd heb. Ga ik vanavond even proberen. Thnx zover!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.