6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

iPad syncen met Windows

Voor een project op school had ik m’n iPad nodig, en die moest ik even aansluiten op een van de MacBooks daar om materiaal eraf te halen. iTunes startte en ging syncen met mijn iPad, maar ik had wel eens met mij iPod dat als ik die eerst op een Mac had aangesloten en toen op mijn Windows laptop aansloot dat iTunes m’n iPod wilde wissen.

Als ik de iPad – die nu dus een Madindeling heeft – aansluit op de Windows computer, wordt hij dan gewist? En zoja, is er een manier om dit te voorkomen, of een manier om de instellingen en apps voor dat alles gewist worden opgeslagen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Automatisch synchroniseren uitzetten in iTunes. Als je hem dan aansluit begint hij niet te wissen (lees: synchroniseren)

Bijdrager
    iDaan98

Oké ga ik even proberen. Bedankt!

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je thuis geen Mac hebt doe je er toch beter aan om hem terug als WIN-iPad in te stellen. Op die manier kun je toch nog nieuwe gegevens synchroniseren (ik denk maar aan nieuwe muziek, films of .pdf’s via iBook.

Dat doe je door eerst een reservekopie aan te maken en hem daarna te herstellen. Zo is hij terug als ‘nieuw’. Vervolgens restore je de iPad met de zojuist gemaakte reservekopie en blijven al je savegames/instellingen van je iPad vòòr de synchronisatie intact.

Bijdrager
    iDaan98

Bedankt, nu is ‘ie ook te synchroniseren met m’n laptop.:)

Bijdrager
    Yggdrasil

:thumbsup::wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.