6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    T00N

iPad stuk na te hoge temperatuur?

Ik heb mijn iPad per ongeluk in de zon laten liggen, het was daar warmer dan 35 graden en dus toen ik weer keek op mijn iPad kreeg ik de melding dat mijn iPad over verhit was en dat deze moest afkoelen. Dat heb ik gedaan en toen hij was afgekoeld kon ik hem weer gebruiken. Maar een paar uur later, liep mijn iPad midden in een spelletje vast; ik kon niks meer doen. Ik kon hem zelfs niet uit zetten. Ik heb toen niks gedaan, later ging hij opnieuw opstarten maar bleef hij op het appeltje logo staan. Hij starte niet meer op, maar een paar uur later zei de iPad dat ik hem moest opladen. Dit deed ik maar er gebeurde niks, en sinds dien is mijn iPad uit en kan ik hem niet meer opladen.

Is er iemand die iets weet wat ik kan doen? Ik denk dat de accu stuk is door de hoge temperatuur, kan dit?

Ik zou heel blij zijn als iemand een oplossing weet want om de accu te laten vervangen is zo duur (99 euro)

Alvast bedankt!
    Toon

Bijdrager
    Dustin24

Misschien kun je hem aan iTunes leggen, en dan op herstellen klikken? succes iig!

Bijdrager
    ikbentimothyy

simpel, je hebt je ipad laten oververhitten, opzich niet zo heel erg. alleen de batterij is nu waarschijnlijk doorgebrand en onbruikbaar geworden. als ik jou was zou ik hem maar naar apple toesturen of naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en hem voor je laten opsturen, want je weet nooit 100% zeker of het alleen de batterij is.

Bijdrager
    T00N

als ik jou was zou ik hem maar naar apple toesturen of naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en hem voor je laten opsturen, want je weet nooit 100% zeker of het alleen de batterij is.

Ja dat is wel een goed idee, er is alleen een probleem: ik heb de iPad gewonnen. En dat ik ook nog eens eens meer dan een jaar gelden en dus is de garantie er ook wel af denk ik.

Misschien kun je hem aan iTunes leggen

Nou dat gaat niet want omdat de de accu leeg is herkent iTunes de iPad niet en dus kan ik ook niet op herstellen drukken. Helaas maar bedankt

Ik hoop dat er iemand anders is met nog een idee, of iemand die een bedrijf kent waar je de batterij goedkoper kan laten maken.

Bijdrager
    T00N

dus is de garantie er ook wel af denk ik.

Sorry mijn fout, ik heb nog wel garantie, ik ga even kijken of ik via garantie mijn ipad kan laten reparen. Beetje dom dat ik dat niet eerder heb gecontroleerd, maar bedankt!

Bijdrager
    T-sec

Is er voor de iPad niet zoiets als een status progje waarmee je diversen temperaturen kan meten/zien en waarmee je de capaciteit en laadcyclussen van je accu kan controleren?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.