14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Sillycious

iPad start niet meer op!

Nadat ik door iemand geattendeerd ben op een nieuwe jailbreak voor de iPad op http://www.jailbreakme.com, verdomt mijn iPad nog op te starten. Blijft hangen op het appeltje, hard reset werkt niet, verbinding met iTunes onmogelijk. Wel goede backup gemaakt, maar evengoed. Wat stom van me! Weet iemand hoe dit te verhelpen of is de iPad nou naar zijn grootje? Heb v. 3.2.1 erop staan.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Al in recovery mode gezet?
    Doe je zo:
    Houd de sleep en home knoppen ingedrukt todat de iPad uitschakelt en herstart.
    Zodra het Apple logo verschijnt laat je de sleep knop los, maar blijf home vast houden.
    Dan verschijnt het activeer scherm, daarna sluit je de iPad aan op een computer, en druk je in iTunes op ‘Herstel’.

Bijdrager
    xionix

Die Ipad kun je weg gooien, ik geef je er anders wel een euro voor :sarcastic:

Nee even zonder geinen, je kunt hem in recovery mode zetten. Zie nu net pas dat het gepost is hier boven mijn post.
    Doe dat eens, je kunt ook na het herstellen je oude backup terug zetten door ctrl+rechtermuisklik op je Ipad te doen in Itunes en dan terug zetten vanaf kopie. Heb je meteen alles weer zoals voorheen erop staan.

Bijdrager
    Sillycious

Het activeerscherm verschijnt maar niet…

Bijdrager
    Sillycious

Hoe zet ik hem in recovery mode? En als ik de iPad verbind met de desktop gebeurd er ook al niets.

Bijdrager
    Vodka

Bijdrager
    martijnbroeckie

Zoek even een Youtube filmpje met: iPad/iPhone in DFU.

Bijdrager
    xionix

doe anders dit even de power knop indrukken en de home knop tegelijk zodra de ipad uitvalt los laten.
    dan itunes starten zodra deze geladen is ipad eraan koppelen en even de home knop ingedrukt houden zodra je de ipad op de pc sluit.

als het goed is krijg je dan een itunes symbool op het scherm en kun je hem recoveren.

Geblokkeerd
    Anoniem

Zie ook m’n reactie op de front page: jailbreaken vind ik al geen slim plan, maar op deze manier vind ik het -echt- heel vervelend. Deze manier van jailbreaken gebruikt schijnbaar een gapend gat in Mobile Safari, wat hoogstwaarschijnlijk door elke willekeurige website, ongezien misbruikt kan worden.

Leuk dat je nu zo kan jailbreaken, maar men kan ook gewoon een keylogger op je iOS device installeren zonder dat jij het weet. Feest.

Bijdrager
    Sillycious

Dank jullie wel allemaal voor de geweldige hulp. Xionix, jouw methode hielp, net toen ik al ik in huilen uit wilde barsten kwam er weer leven in de iPad. Nooit geen JB meer voor mij!

Nogmaals, heel hartelijk dank voor jullie vlotte hulp.

Groetjes,
    SiBl

Bijdrager
    KarelWillem

Even voor the record: heb je een iPad 3G?

Het schijnt dat er met de iPad WiFi niets aan de hand is als je jailbreakt, maar dat de 3G vaak problemen geeft.

Bijdrager
    Wyodor

Voor als het zich in de toekomst weer voordoet :

http://manuals.info.apple.com/nl_NL/iPad_Gebruikershandleiding.pdf

Pagina 162.

Bijdrager
    Sillycious

Even voor the record: heb je een iPad 3G?

Het schijnt dat er met de iPad WiFi niets aan de hand is als je jailbreakt, maar dat de 3G vaak problemen geeft.

Nee hoor, heb een hele gewone WiFi. Maar ik ga er voor zorgen dat ik niet meer die shit krijg van vanmorgen. Echt hé, ik was bijna in paniek. Mijn iPad is ONMISBAAR voor me geworden.

Bijdrager
    syltheboy

Dat kan ik wel begrijpen. Ik had het z’n anderhalf jaar terug ook met m’n iPod touch.:wink:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.