7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

iPad software mismaakt

Het beginscherm van mijn ipad is sinds gisteravond helemaal raar geworden. Het ziet er uit als iphone/ipod tocuh software. Zo is het dock iphone formaat, is het schuifje om rotatie uit te zetten, een mute knop geworden. De ipad heb ik gejailbreakt met jailbreakme.com. Misschien heeft hier iets mee te maken? Als ik instellingen opstart, ziet het er eerst uit als ipod/iphone , daarna weer gewoon, hetzelfde geldt voor Safari.
    Ik heb ook herstel alle instelling/herstel beginscherm geprobeerd, dit hheft geen zin

Daarom wil ik de ipad herstellen met 3.2.1 firmware. Nu is mijn vraag kan dit? Ik heb de SHSH blobs pas na de release van 3.2.2 naar Cydia geupload. De 3.2.1 staat er nu op. Ik ben afhankelijk van die firmware ivm jailbreak

Bijdrager
    Pieterr

:sealed:

Inactief
    Anoniem

Kan je je iPad niet gewoon herstellen met behulp van iTunes? (sorry, ik jailbreak niet, dus als ik nu iets doms zeg…)

Bijdrager
    thomth

ja, maar omdat Apple de firmware tekent, kan je niet lager herstellen dan de huidgige firmware.En 3.2.2 is niet jailbreaken, ik heb gelezen dat dat pas weer vanaf 4.0 voor ipad kan

Bijdrager
    Pieterr

iOS 4.0 wordt op 1 september aangekondigd. Dus dan kom je nog goed weg…

Bijdrager
    eiko

maar als je er nu 3.2.1 op hebt staan herstelt hij toch daar naartoe tenzij je aangeeft de nieuwe update te willen downloaden, en als je met ALT ingedrukt op herstel drukt kan je zelf firmware selecteren, moet je even op internet zoeken naar 3.2.1, of zie ik nu iets over het hoofd.

Bijdrager
    thomth

Ja dat is het juist, als er een nieuwe firmware uitkomt kan je niet meer herstellen naar een oude. Wat je hieraan kan doen, is de handtekening van je oude firmware naar de server van cydia zenden, en de server waar iTunes naar kijkt, veranderen naar de cydia server. Maar ik had de handtekening te laat naar de cydia server verstuurd, dus daarom kon ik niet herstellen naar 3.2.1. Ik heb nu toch maar hersteld naar 3.2.2. En ik wacht gewoon een week of twee weken tot de jailbreak voor 4.0 uitkomt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.