11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Tomovich

iPad RSS reader

Hallo

Ik ben op zoek naar een geschikte RSS reader voor op mijn iPad die synchroniseert met Google Reader. Wat zijn jullie ervaringen hiermee en welke gebruiken jullie? Ik heb gemerkt dat er heel wat keuze is in de App Store en zou mijn beslissing graag wat laten steunen op jullie ervaringen. Integratie met Instapaper zou surplus zijn.

Bedankt!

Bijdrager
    tarun

Gratis NetNewsWire of betaald.

Bijdrager
    Kimsalabim

Pulse is echt een hele goeie! Mooi gepresenteerd, veel lekkerder lezen in mijn ogen dan de meeste RSS readers.

Bijdrager
    Vodka

Ik gebruik deze

integreert o.a. met instapaper

Bijdrager
    uuuh_hello

Idd Pulse

Bijdrager
    Serena

Reeder, zonder twijfel. Pulse is grafisch wel mooi, maar als je veel feeds erin hebt staan gaat het erg onoverzichtelijk worden.
    Reeder werkt echt perfect samen met Google Reader.

Bijdrager
    sillysire

Ik ga met Serena mee.

Heb zowel netnewswire, newsrack als reeder uitvoerig geprobeerd en reeder steekt met kop en schouders boven de rest uit.

Bijdrager
    Tomovich

Ik heb me dit weekend ook Reeder aangeschaft en dit is een fantastische app! Veel beter dan de traditionele manier waarop de meeste apps werken.

Bijdrager
    cles

Vraagje, sinds gisteren pulse op de iPad. Wat raar is dat de laatste berichten van onemorething niet voorin in pulse staan. Is dit normaal?

Bijdrager
    joostmarkerink

Ik vind MobileRSS HD veel fijner, zeker als je veel afbeeldingen in RSSjes hebt, en hanteerd de bekende schuivende panelen van de twitter app.

Bijdrager
    joostmarkerink

Hier is de gratis versie

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.