10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    gIzMo01

iPad Regen Hoesje

Beste,

Ik heb er al enkele getest, maar ik ben dus opzoek naar een iPad Regen Hoes.
    Ik heb al enkele zakhoekjes getest, maar deze zijn lastig om te gebruiken.

heeft iemand een waterdichter cover ofzo?

Bijdrager
    1984

Een Condoom

Bijdrager
    gIzMo01

Het is de bedoeling dat we ze gaan gebruiken op events, dus euh ik denk het niet:-)

De Aquapac hoes gebruiken we momenteel!

Bijdrager
    1984

DryCase beschermt je iPad tegen slecht weer of water

Bijdrager
    gIzMo01

Dit is het zelfde systeem als het aquapac, maar niet is niet gemakkelijk als je veel moet ingeven.
    Ik ben eigenlijk opzoek naar gewoon een vaste cover met glas over glas ofzo.

Inactief
    Anoniem

Erg nuttig zo’n iPad op het stramd… Je ziet geen bal, want ’t scherm is daar totaal onleesbaar.

Bijdrager
    dickyyee

Haha weet je wat ik deed toen het regende ik gebruikte gwn een plastic zakje of een bitherhamzakje makkelijk en goedkoop ! Alleen moet je dan wel een hele goeie doorzichtig zakje vinden dan is ie beschermt tegen de regen ( of een natte broek in mijn geval ( grrr regen ) maar glas op glas vind je zo snel en waarschijnlijk ook niet waterdicht

Bijdrager
    Afroman
    gIzMo01 op 24 september 2011

Dit is het zelfde systeem als het aquapac, maar niet is niet gemakkelijk als je veel moet ingeven.

Dat gaat nevernooit werken aangezien het scherm op je iPad een touchscreen is, en het glas wat je op je iPad wilt plaatsen niet. En er is dan geen enkele connectie met je iPad.

Bijdrager
    1984
    gIzMo01 op 24 september 2011

Bijdrager
    gIzMo01

Mocht het iets deftiger zijn, was het perfect!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.