11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iklolik

iPad probleempje

Hoi
    Ik heb een iPad 64 g3 gehaald maar nu heb ik het probleem dat hij steeds na +/- 3 min uitvalt en dat zie ik het logo en daarna doet hij het weer drie min ?? Al div malen opnieuw opgestart

Bijdrager
    The_Envoy

Al eens hersteld in iTunes?

Bijdrager
    bjorngra

En anders terug ermee.

Bijdrager
    KingAchille

Kans bestaat dat je met een Dead On Arrival zit. Overlaatst een vriend van me ook meegemaakt. Gewoon teruggaan en inruilen (of laten maken)!

Bijdrager
    xionix

herstellen en vol laden doet hij het dan nog even terug ermee.

Bijdrager
    ypeiffer

Heeft iemand een tip voor de instellingen van het netwerk? In het scherm Instellingen – Algemeen – Netwerk vind ik niets over 3G. Er staat enkel een submenu voor VPN en WiFi, terwijl ik ook 3G had verwacht. Ik krijg ook geen e-mails binnen op mijn IPad, terwijl ik wel op Safari kan.

Bijdrager
    xionix

mobiel datanetwerk dat kopje even pakken en daar de gegevens van je provider even invullen.

anders ook even de zoekfunctie gebruiken op het forum zal vast wel nog meer uitleg zijn.

Bijdrager
    ypeiffer

Mobiel datanetwerk had ik reeds ingevuld inclusief de APN instellingen. Geen ander idee om die 3G op mijn scherm te krijgen?

Bijdrager
    IJurriaan

Zelfde instellingen op iPad voor mail als op de iPhone. Geen iPhone ?

Bijdrager
    themacs

Denk even goed na. Als je kan surfen is je 3G wel in orde… Moet dan wel aan je email instellingen liggen. Kijk ook vooral naar de geavanceerde opties.

Bijdrager
    IJurriaan

Je krijgt geen mail als je óf geen internet/dataverkeer hebt óf je mail niet goed geconfigureerd hebt. Vraag is, ontvang je wel mail via WiFi ?

All @ypeiffer

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.