10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Seppe

iPad pro of iPad air 2 + MacBook

Hallo
    Ik had eerder een topic over welke MacBook ik moet gaan kiezen maar nu denk ik aan de iPad pro, mijn iPad is namelijk van de trap gevallen. Is dit slim of koop ik een iPad en een MacBook???? Ik weet het biet, is de iPad pro, gold, 128 gb, WiFi wel gied voor een laptop en iPad. En als ik dan een ipad en een MacBook kies, welke MacBook kies ik dan????
    Gr Seppe

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik stond voor dezelfde keuze en heb de 13″ MacBook Air gekozen.
    Uiteindelijk kan je hier net iets meer mee.

Bijdrager
    TheBigZ

Deel 2 uit de serie.

Welke MacBook voor scholier?

Bijdrager
    Afroman

Draait wel allemaal lekker om status he.

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou gewoon een iPad Pro met Apple Pencil nemen + MacBook 12″ Gold dan weet je zeker dat je goed zit. Kun je lekker typen op de MacBook en lekker pielen op de iPad met de potlood.

iCloud abonnementje van 10,- p/maand erbij, dan heb je meteen voldoende opslag in de cloud en als het er nog vanaf kan dan zou ik voor twee keer 80,- ook twee losse externe HD’s kopen om op te backuppen. Een voor thuis en de andere leg je bij je oma ( buitenshuis ) of zo.

Dan heb je denk ik een prima setup..(y)

Bijdrager
    olbo

Dit is het iOS Software draadje, dit even terzijde!

(hopelijk werkt de autocorrect beter op je nieuwe iPad/MacBook);)

Bijdrager
    Seppe

draait word op iPad pro?

Bijdrager
    Shmoo

Ja als je de schermbeveiliging eraf haalt kunt je met de iPad draaien zo veel als je wilt, dan zal Word gewoon meedraaien.

Bijdrager
    SunKeeper

Jullie zijn ook gek door steeds op die Helena te blijven ingaan. Valt het kwartje echt niet?

Bijdrager
    Shmoo

Je moet het grotere plaatje zien..

Machinisten vragen hier ook niet om.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.