9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    dif

Ipad Pro als monitor gebruiken voor Iphone 6S

Is er een app of kabeltje ofzo waardoor ik mijn Ipad Pro als scherm zou kunnen gebruiken voor mijn Iphone 6S?

Bijdrager
    Niels

Nee dat bestaat niet. Alleen vanaf een Mac naar iPad. Maar wat zou hier uberhaupt het nut van zijn?

Bijdrager
    KarelWillem

iPad Pro WiFi in de auto, die gebruik maakt van de GPS-navigatie van de iPhone bijvoorbeeld.

En zo is er vast nog meer te bedenken.

Bijdrager
    dif

Idd KarelWillem. Daar wil ik het inderdaad voor gebruiken. Ben helaas zo stom geweest om de Ipad zonder 3G te nemen aangezien ik toen dacht dat ik hem enkel thuis zou gebruiken voor grafisch werk. Maar aangezien de GPS in de wagen stuk is gegaan in tussentijd gebruik ik nu mijn Iphone als navigatie op zich prima, maar minder handig dat het scherm zo klein is. Het lijkt me handig om de Ipad ook te kunnen gebruiken voor navigatie.

Bijdrager
    nieuwsgroepen

Voor navigatie lijkt mij een iPhone groot genoeg, maar deze reacties hebben mij wel op het idee gebracht om eens te kijken of ik mijn blue-tooth gps tracker ook kan koppelen met een iPad om op die manier de iPad als tomtom te kunnen gebruiken, gewoon om te proberen.

Bijdrager
    Niels

Daarvoor kun je toch ook gewoon de hotspot van je iPhone gebruiken, als ik mijn iPad verbindt krijg ik dan namelijk gelijk de juiste locatie op mijn iPad.

Of je kijkt voor zoiets: http://www.navishop.nl/gns-2000-gps-voor-ipad-iphone-p-14169.html

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Niels.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Niels.

Bijdrager
    dif

Neen helaas, dat hoopte ik namelijk ook, maar de navigatie draait dan helemaal door.

Bijdrager
    dif

Ik had ook al gedacht aan een GPS ontvanger, maar had gehoopt dat er gewoon een app ofzo zou bestaan die wat goedkoper was.

Bijdrager
    KarelWillem
    NielsDam op 23 mei 2016

…als ik mijn iPad verbindt krijg ik dan namelijk gelijke de juiste locatie op mijn iPad…

Dat zal best. Maar dat is dan zeker niet met GPS.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.