7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Logan Legend

Ipad pro 9,7 warm

Beste leden,
    Ik heb een vraag. Ik heb een ipad pro 9.7 gekocht in juni 2016. Laatste tijd ben ik ermee aan het gamen en begin het merken dat tijdens het gamen, aan de camera zijde van de ipad pro warm wordt. Dit gebeurdt alleen als ik aan het gamen ben. In de begin ervarde ik dit niet. Wat ook mij opvalt is dat nu de batterij niet zo snel oplaad toen ik het kocht. Weet iemand wat er aan de hand is? Moet ik de apple store bellen? Kan het aan de battarij liggen dat het zo warm wordt?

Mvg

Moderator
    Mac Daddy

Gamen is zo’n beetje de zwaarste activiteit die je een iPad kan laten doen, dus dat een iPad daardoor warm wordt is niet zo vreemd. Iedere iPhone of iPad heeft een warmte beveiliging ingebouwd. Hij zet zichzelf uit, zodra hij echt te warm wordt. Maak je dus geen zorgen hierover. De enige uitzondering is dat wanneer jij hem echt niet meer met je handen meer kan vasthouden, maar dat zal wel niet.

Over het opladen. Hoe laad je hem op? Heb je al een andere kabel (of eventueel lader) geprobeerd?

Bijdrager
    Logan Legend

Ik laad mijn ipad op via de lader en de kabel die in de doos zit van ipad.

Moderator
    Mac Daddy

Duidelijk. En kan je een andere kabel testen?
    Hoeveel langer duurt het nu? Is het niet zo dat ie door het gamen gewoon sneller leeg raakt en het dus simpelweg langer duurt, omdat ie meer moet opladen?

Bijdrager
    Logan Legend

Ik heb geen andere kabel om ermee te testen. Hiervoor moet ik even naar Action lopen om een te kopen.8-O
    Toen ik de iPad had gekocht ging het opladen best goed. Van 5% naar 100% in ongeveer andere half uur. Nu ga ik naar sportschool voor andere half uur en kom terug en is de iPad pas op 45% zit.

Bijdrager
    Afroman

Kijk eens bij je instellingen en bij batterij en kijk welk programma het meeste energie gebruikt. Ik had wel eens dat mijn iPad 20 % leegliep terwijl ik niets deed. Bleek dat Youtube op de achtergrond van alles aan het doen was. YouTube verwijderd en opnieuw geĂ¯nstalleerd en alles was weer normaal.

Bijdrager
    Logan Legend

Ik heb mijn iPad nu naar fabriek instelling gebracht. ik ga morgen kijken hoe het opladen gaat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.