7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Joeri.v

Ipad pro 9.7 herstart

Zijn er soms mensen die ervaren dat de ipad pro 9.7 durft te herstarten ? Ik had dat voor op een 32gb model, dat het toestel op willekeurige momenten herstart. Het apple logo verschijnt en ik kwam terug uit op het lock screen. Toestel was slechts 2 dagen oud, dus ingeruild voor een andere, dan maar het 128gb model gekozen. Tot op heden “slechts” eenmaal een herstart gehad. Nog mensen die dit reeds hebben meegemaakt ?

Bijdrager
    joey0181

Tot nu toe NIKS.

Bijdrager
    bcgraaf

Mijne heeft hier ook geen last van. Heb de iPad pro 32GB WiFi.

Bijdrager
    NapO

omdat je een herstart krijgt koop je een andere ipad?!

gewoon een software probleempje ga je je ipad toch niet inruilen?, 9.3.2 is vandaag uitgekomen, maar ik zou nog heel even wachten, schijnt nog wat problemen met zich mee te brengen.

Bijdrager
    Joeri.v

Ik heb deze wel kunnen ruilen en ja, opgelegd voor een model met meer opslag. Op engelse forums lijkt dit probleem meer voor te komen. Een software probleem, dan moeten er meer mensen last van hebben. Om de 7 a 8 minuten een herstart, dan lijkt me logisch dat toestel geruild word.

Bijdrager
    Shmoo

Op engelse forums lijkt dit probleem meer voor te komen. Een software probleem, dan moeten er meer mensen last van hebben.

:roll:

Bijdrager
    hobbyist
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.