4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Knalmac

iPad pro 2018 spontaan kapot

Hallo allen,
    Na de wekker te hebben gezet, om vervolgens proberen te slapen, keek ik even later weer op m’n iPad Pro 2018 256 GB km te kijken hoe laat het was. Tenminste, dat probeerde ik. Ik krijg mijn iPad gewoon niet meer aan; ik heb al geprobeerd geforceerd op te starten. Ook ik heb hem aan de oplader gedaan, en als laatste poging heb ik hem nog op m’n iMac aangesloten maar die geeft dan ook niks aan.

Wat kan ik nog doen? Ik heb hem pas twee maanden, maar valt dit dan onder die één jaar garantie die je van Apple krijgt? Hij heeft geen ongelukken gehad (zoals in het water vallen of überhaupt laten vallen). Ik gebruik hem voor school, dus ik zit nu wel met een probleem..

Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen.:)

Bijdrager
    Shmoo

Als die echt stuk zou zijn dan krijg je denk ik wel een nieuwe onder garantie ja.

Denk alleen niet dat ie stuk is want dat zou wel heel uniek zijn. Dat zo’n ding echt op die manier stuk-stuk gaat. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn. Komt zeker niet vaak voor.

Wat je eens kunt proberen is lostrekken van de iMac. Dan de Powerknop + volume omlaag knop tegelijk ingedrukt houden en wanneer die opnieuw opstart aan de iMac koppelen (Lightning kabel). Zorg wel dat de iMac aan staat en iTunes open.

Bijdrager
    Knalmac

<p class=”cite”>Shmoo op 22 mei 2019 om 02:37</p>
    Als die echt stuk zou zijn dan krijg je denk ik wel een nieuwe onder garantie ja.

Denk alleen niet dat ie stuk is want dat zou wel heel uniek zijn. Dat zo’n ding echt op die manier stuk-stuk gaat. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn. Komt zeker niet vaak voor.

Wat je eens kunt proberen is lostrekken van de iMac. Dan de Powerknop + volume omlaag knop tegelijk ingedrukt houden en wanneer die opnieuw opstart aan de iMac koppelen (Lightning kabel). Zorg wel dat de iMac aan staat en iTunes open.

Hi,

Dat heb ik al geprobeerd gisteravond, maar dat mocht helaas ook niet baten.

Ben het met je eens dat het een raar verhaal is, maar ik kan er helaas niks anders van maken.

Bijdrager
    Shmoo

Dan zou ik er even mee teruggaan. Dit lijkt mij gewoon een garantie dingetje. 🙂

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.