14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    milan.crombez

ipad pro

Is de ipad pro te zien op de website van apple US? (bij supplier responsibility)

Bijdrager
    milan.crombez

Bijdrager
    Buzz

Je bedoelt die achterkant van een MacBook Pro scherm?

Bijdrager
    computer space

Microsoft maakt de iPad Pro, alleen heet ie dan Surface Pro 2. Zie Apple voorlopig nog niet tot zoiets in staat, dan moeten ze eerst iOS en OSX goed integreren.

Bijdrager
    Buzz

computer space: Alsof die integratie voor Microsoft zo’n succes is geworden! Microsoft fan Paul Thurrot zegt er het volgende over:

This is not open to debate, is not part of some cute imaginary world where everyone’s opinion is equally valid or whatever. Windows 8 is a disaster. Period.

While some Windows backers took a wait-and-see approach and openly criticized me for being honest about this, I had found out from internal sources immediately that the product was doomed from the get-go, feared and ignored by customers, partners and other groups in Microsoft alike. Windows 8 was such a disaster that Steven Sinofsky was ejected from the company and his team of lieutenants was removed from Windows in a cyclone of change that triggered a reorganization of the entire company. Even Sinofsky’s benefactor, Microsoft’s then-CEO Steve Ballmer, was removed from office. Why did all this happen? Because together, these people set the company and Windows back by years and have perhaps destroyed what was once the most successful software franchise of all time.

Bijdrager
    1984

Niet voor het merendeel, maar dat was destijds ook de reden waarom ik voor Macos koos, en nu Windows 8.1 probeer met de iPadPro /MacPad(Ativ Pro).

Bijdrager
    Buzz

Hoe bevalt het?

Bijdrager
    KarelWillem

Vraag:

Is de ipad pro te zien op de website van apple US?

Antwoord: nee.

Topic: klaar.:)

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@computer space,

Microsoft maakt de iPad Pro, alleen heet ie dan Surface Pro 2

Wat een walgelijk figuur ben jij zeg, wat doe je op dit forum?

Mis je aandacht?

Als je een iPad niet kan betalen, probeer dan flink te zijn en ga ergens anders die onzin uit slaan…

Bijdrager
    Afroman

Nou nou, ik vind jouw opmerking nou ook niet bepaald aardig. Je kan niet in zijn portemonnee kijken en Computer Space geeft gewoon antwoord. Welliswaar geen iPad maar misschien heeft de concurrent iets wat de TS zoekt he.

Moderator
    Mac Daddy

@joopjoopjoop: Met het verkeerde been uit bed gestapt? Voortaan even tot 10 tellen en dan reageren.
    En iPad niet kan betalen?

iPad Air 64GB = 659 euro
    Surface Pro 2 64GB = 889 euro

Dus die opmerking slaat nergens op.

Verder vraag ik mij af wat de topicstarter nu eigenlijk bedoeld?

Bijdrager
    KarelWillem

Hij bedoeld of de iPad Pro op die foto te zien is.

Maar het is gewoon het beeldscherm van één van de MacBooks die je daar ziet.

Moderator
    Mac Daddy

Ik zie de afbeelding in de 2e post niet. Misschien dat ik het daarom niet direct snapte. Maar begrijp wel om welke foto het gaat. Dat is inderdaad een MacBook schermpje.;)

Bijdrager
    Shmoo

Jongens even voor de duidelijkheid dit is geen TS maar een spammer alleen is zijn afb. ( inc link ) niet door gekomen!!!!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.