5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    aa55

Ipad pro 12,9 wanneer een mooie aanbieding

Omdat ik de refurbished iPad pro’s gewoon te weinig financieel voordeel vind hebben tov. hagelnieuwe (of ik zie de verkeerde sites) ben ik aan het kijken naar een nieuwe iPad pro 12,9

Mijn vraag is of er een bepaalde tijd bv eind v/h jaar nog leuke aanbiedingen zijn bij officieel dealers

Ik loop niet echt warm bij de electronica giganten gezien de ervaringen van anderen als het misgaat ed.

Moderator
    Night

We hebben geen glazen bol en kunnen dus helaas niet in de toekomst kijken maar ik vermoed dat je – na de prijsverlagingen op o.a. dit type iPad in september 2016 – in de nabije toekomst niet echt spectaculaire aanbiedingen hoeft te rekenen.

De prijzen? Die willen per aanbieder nog wel eens verschillen: https://tweakers.net/product/635849/apple-ipad-pro-129-(2017)-wifi/ (mede afhankelijk van de hoeveelheid geheugen (64/256/512) die je in je iPad wil)

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    SvS

Als ik naar laatste weekend van november van vorig jaar kijk, waren er wel mooie aanbiedingen bij Central Point tijdens Black Friday weekend voor Apple producten, ook de nieuwere modellen, maar niet alle, dus er is geen garantie, ook niet dat ze het weer zullen afprijzen. Dus als je daarop kan wachten, zou ik de gok wagen om die eventuele aanbiedingen af te wachten.

Toevallig zag ik iPad Pro gisteren of eerder voorbijkomen op jouwaanbieding.nl met €100 voordeel, maar dat was een 10,5″.

Bijdrager
    Niels

https://www.apple.com/nl-edu/shop/buy-ipad/ipad-pro

Leuke korting en gratis Beats tm morgen.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door  Niels.

Bijdrager
    aa55

Dank jullie wel voor de links
    Ik ga er eens induiken en hoop het voor een leuke prijs te kunnen scoren.
    Nogmaals bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.