11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    marcelleke

iPad overbodig of niet?

Hallo one more thingers,

Dacht even een nieuw topic aan te maken voor jullie ervaring en mening.

Het zit zo:
    Ik heb onlangs mijn eerste macbook gekocht voor het nieuwe schooljaar. Na veel twijfel is het de nieuwe air 13″ geworden. Werkt perfect i.c.m. mijn imac.
    Ook heb ik nog een iphone 4s en een ipad (retina). Met de komst van de air zie ik echter geen toekomst meer voor mijn iPad, die ik nog nauwelijks zal gebruiken. Toch is het moeilijk om hem weg te doen (luxeprobleem).

Is de ipad overbodig in combinatie met een macbook en een iphone of heeft deze toch nog vele voordelen?
    Iemand hetzelfde probleem (gehad)?

Bijdrager
    Daantsjie

Same here (zie andere topic)

maar de iPad is toch iets anders dan een macbook. Meer simpeler enz.

Qua spelletjes zal ik toch wel doen op de iPad, maar qua internetten denk ik niet meer zo.

Wel zijn de apps zoals sociale apps mooier weergegeven (ook dmv de touchscreen)

Bijdrager
    JazzyJeff

Hoi marcelleke, eerlijk gezegd zie ik het probleem niet. Het zijn allemaal prachtproducten de (helemaal door gebruik van iCloud) zeer goed samen gaan.
    Met name als je lekker op de bank zit en even snel iets op internet wil opzoeken of je mail wilt checken is een iPad ideaal. En je hebt ‘m al, dus er zitten toch geen kosten meer aan. Ik zou ‘m leker houden en ervan genieten.

Bijdrager
    jobz

dit heet complementair.

10 inch – geen toetsenbord, geen aansluitingen, 0,5 kg
    13 inch – toetsenbord, aansluitingen, 1 kg
    24 inch, toetsenbord, aansluitingen, 3 kg

Bijdrager
    marcelleke

Alles werkt inderdaad perfect samen. Bedankt voor uw mening Jeff!

Toch is het een te duur product om zomaar in op het salontafeltje te laten liggen :sarcastic:
    Zeker met de komst van de nieuwe iPhone (groter scherm) gaat de iPad voor mij het vijfde wiel aan de wagen worden.

Inactief
    Anoniem

Ik gebruik ‘m veel voor Uitzending Gemist kijken en TV kijken via de Ziggo app en muziek luisteren/streamen. Als ik een boek lees, dan ook de iPad. Voor surfen op het internet is het ding een drama. Veel te traag. Ik heb het hier over de iPad 1

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik denk dat ie compleet overbodig is voor jou. Verkoop ‘m maar lekker aan mij.

Bijdrager
    wynand

Ik heb een iPhone en een prachtige MacBook pro. Toch zou ik m’n iPad (1e generatie) absoluut niet meer willen missen. Geweldig om onderuit op te bank wat te surfen, Facebook en weet ik het allemaal. Inderdaad ook rtlxl en uitzending gemist. M’n vriendin heeft vrijdag de laatste nieuwe gekocht dus nu ben ik uiteraard wel jaloers:-)

Geblokkeerd
    HereIsTom

Tja of hij overbodig is kun je eigenlijk alleen zelf uitmaken, ik vind de iPad erg handig erbij, vooral voor op de bank. Ligt hij echt de hele week ongebruikt dan doe je ‘m weg.

THX-1138 op 05 augustus 2012

Voor surfen op het internet is het ding een drama. Veel te traag. Ik heb het hier over de iPad 1

De iPad traag met surfen? Heb je wel een goede WiFi verbinding, hier is de iPad met surfen net zo snel als op mijn Mac, dus snel:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

@ THX-1138: Waarom zou een ipad 1 traag zijn met surfen??

Ik surf me de hele dag hele suf op mijn iMac, maar als ik tussendoor de iPad pak, gaat het net zo snel hoor.

Geen traagheid te bekennen.

Bijdrager
    iPrincess

De iPad, ik vind er niet zoveel aan. Mijn moeder heeft er eentje, en ik vind het leuk om er even op te spelen of werken, maar ik zit net zo makkelijk met mijn laptop op schoot. Persoonlijk zou ik mijn geld aan iets anders uitgeven.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.