5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    gIzMo01

iPad OS 4.2

Beste,

In mijn omgeving is iedereen maar bezig over de nieuwe iPad die er aan komt, maar naar mijn mening is de iPad vrij perfect na deze update? of ben ik mis, naar mijn mening gaat het een beetje worden zoals de iPhone, sneller en beter scherm maar opzich geen echt verschil met de vorig? Of ben ik fout en wat is jullie mening?

Ik sta namelijk op het punt om er een aantal te kopen voor onze diensten of ben ik toch beter om eventjes te wachten?

Bij deze dus de vraag aan de kenners? Wacht ik? of Koop ik ze nu? En wat mogen we verwachten bij Black Friday bij de iPad?

Bijdrager
    Pieterr

Nieuwe iPads duurt nog minstens een half jaar voordat die hier in NL te koop zijn.
    (Nee dat weet ik natuurlijk niet zeker, maar dat gok ik.)

Dus als je tot mei 2011 wilt/kunt wachten, blijf vooral wachten. En heb je ze nu nodig, dan koop je ze nu.

Bijdrager
    Hansi2124
    gIzMo01 op 23 november 2010

En wat mogen we verwachten bij Black Friday bij de iPad?

Gratis sneeuw;-)

Moderator
    Poezenbeest
    gIzMo01 op 23 november 2010

Ik sta namelijk op het punt om er een aantal te kopen voor onze diensten of ben ik toch beter om eventjes te wachten?

Ik denk dat je je eerder moet afvragen wat er op de nieuwe iPad zou kunnen komen en of jouw ‘diensten’ dat nodig gaan hebben. De meestgehoorde voorspelling is de camera aan de voorkant. Voegt dat iets toe voor jouw doel?

Ik zou gewoon nu gaan kopen, zoals Pieterrr al zegt, kan het nog tot aan het einde van de lente duren eer de nieuwe iPad er is. Je zou ook een minimaal aantal nu al kunnen aanschaffen en tegen de tijd dat de nieuwe er is kunnen kijken of je nieuwe moet gaan aanschaffen.

Bijdrager
    T-sec

Wat ik uit de eerste roddels mag geloven zijn de updates in de 2e iPad niet echt gericht op prestaties.
    1. 3-band GSM verhaal, dus overal in de wereld te gebruiken, mits je de 3G versie neemt.
    2. Carbon achtige extra harde behuizing, voor een nog sterkere iPad.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.