9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

Ipad, op TV

We gaan binnenkort een iPad kopen, en nu is me vraag.:
    Ik heb op de Apple site gezien dat je AV adapter, en andere kabels kan gebruiken op je ipad te zien op je TV.
    Maar nu ben ik al 4 verschillende tegengekomen, welke is nu het beste?
    Voor een HD TV van bijna 1 meter, en een HD TV van 40cm.
    En hoe sluit je, je iPad aan op een iMac, word daar een kabel voor bijgeleverd….?
    Ik wil er graag Films op kijken, foto’s bekijken, en mischien een paar andere dingen.

1. Apple composite-AV-kabel
      Apple component-AV-kabel
      Apple VGA-adapter
      Apple digitale AV-adapter
    Bijdrager
    Ravaso

Het makkelijkst is een Apple TV.. dan kun je draadloos je beeld van de ipad naar de tv streamen.. (en nog veel meer natuurlijk)
    Bij de iPad zit een kabel om hem aan je iMac te hangen..

Bijdrager
    jandoornbos

Ik zou voor de Apple digitale AV-adapter gaan. Ik neem aan dat het een iPad 2 wordt. Met deze adapter kun je de iPad met een HDMI kabel aansluiten op je TV.

Je kunt ook nog voor een draadloze oplossing kiezen door een Apple TV te kopen, maar dit is uiteraard duurder.

En hoe bedoel je aansluiten op een iMac? USB-kabel wordt bijgeleverd, maar ik weet niet of je het beeld van je iPad op je iMac kunt laten zien…

Bijdrager
    App69

En hoe sluit je, je iPad aan op een iMac, word daar een kabel voor bijgeleverd….?
    Ja.
    You find lots of info right here

Het is zelfs mogelijk om met de bijgeleverde kabel rechtsreeks, via USB, op je TV aan te sluiten.
    Of zoals hierboven aangegeven, draadloos met de AppleTV.

Bijdrager
    jesper211232

Ik denk dat ik voor de Digitale AV adapter ga, en aansluiten op de imac, gewwon met USB.
    En het word een iPad 2

Bijdrager
    Etienneklein

Waarom niet een paar maandjes wachten en de iPad 3 nemen?

Bijdrager
    jesper211232

zat ik ook al te denke, maar wacht toch sowieso nog tot april, of mischien neem ik hem niet…

Bijdrager
    Donald D.

En mirrorring!! Draadloos direct vanuit je ipad naar je apple tv. Ook leuk.
    Bij airplay de synchroon knop aanzetten.

Bijdrager
    computer space

Tering, laat die ouders van je eerst eens wat centen uitgeven aan bijles Nederlands.
    Oh, en koop een Raspberry Pi. Die ondersteunt airplay, fullHD (itt AppleTV) en is maar 25$.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.