7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    McJohn

iPad op lock

Een collega van mij heeft een iPad, maar zijn zoontje heeft wat zitten spelen met het wachtwoord.
    Om een lang verhaal kort te maken,… de iPad staat blijkbaar op “lock” nadat er herhaaldelijk een aantal pogingen
    werden ondernomen om het wachtwoord in te tikken.

Wat kan er gebeuren om het ding weer aan de praat te krijgen?
    Verbinden met iTunes en dan “restore” lukt niet aangezien de iPad niet meer kan worden gebruikt.

Bijdrager
    KarelWillem

https://support.apple.com/nl-nl/HT1212

Wat me vreemd lijkt, want dan heeft die code helemaal geen zin, en kan iedereen er met je apparaat aan de haal(?)

Maar Apple zal het wel weten toch?:)

Bijdrager
    McJohn

Apple is voor velen het orakel inderdaad…. maar ik geloof meer in de stelling dat niets onfeilbaar is…. ik geef het even aan hem door, en dan zie ik wel of het al dan niet soelaas brengt. Bedankt!:)

Bijdrager
    Niels

@karelwillem: na het wissen wordt direct om de iCloud-login van de eigenaar gevraagd (activation lock), dus nee, men kan niet zomaar met je apparaat aan de haal.

Bijdrager
    KarelWillem

Oh ja, natuurlijk. Duidelijk.

Bijdrager
    GoeieDag

Je kunt alleen maar ‘spelen met het wachtwoord’ als je het wachtwoord ook weet. Dus dat wist ie wel, en nu niet meer?

Bijdrager
    McJohn

Voor zover ik weet heeft zijn zoontje van 7 aan het prutsen geweest op de familie ipad en wist dat jongetje een dag later toen de feiten aan het licht kwamen het wachtwoord niet meer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.