10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Gitte65

iPad ontploft in Apple-store Amsterdam

https://nos.nl/artikel/2246728-ipad-ontploft-in-apple-store-amsterdam-winkel-ontruimd.html

“In de Amsterdamse Apple-winkel is een iPad ontploft. Drie medewerkers kregen last van hun luchtwegen. De winkel is ontruimd.

Oorzaak is waarschijnlijk een lekkende batterij. Dat heeft de brandweer tegen de lokale omroep AT5 gezegd.

Medewerkers van de winkel hebben de iPad meteen in een bak met zand gelegd. De medewerkers die last hadden van de luchtwegen zijn nagekeken door het ambulancepersoneel. De Apple Store, die ligt aan het Leidseplein, is door de brandweer gelucht.”

Lekker dan….

Hopelijk houden de medewerkers er verder geen restklachten aan over.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@gitte65,

Er is geen iPad ontploft, Telegraaf journalistiek, check eerst voordat je iets beweert als een feit…

Moderator
    Night

Staat ook op de voorpagina:

Apple Store Amsterdam ontruimd

Bijdrager
    Gitte65

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 19 augustus 2018 om 19:55</p>
    @gitte65,

Er is geen iPad ontploft, Telegraaf journalistiek, check eerst voordat je iets beweert als een feit…

Ik heb een bericht van de NOS site gedeeld en deze in de roddelrubriek gezet, dus ik snap niet waar je je druk om maakt.

Bijdrager
    Gitte65

<p class=”cite”>Night op 19 augustus 2018 om 20:10</p>
    Staat ook op de voorpagina:

Apple Store Amsterdam ontruimd

<iframe class=”wp-embedded-content” title=”“Apple Store Amsterdam ontruimd” — One More Thing” src=”https://www.onemorething.nl/2018/08/apple-store-amsterdam-ontruimd/embed/#?secret=v6B2O4Btpq” width=”500″ height=”200″ frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no” sandbox=”allow-scripts” data-secret=”v6B2O4Btpq”></iframe>

Ja nú wel ;-).

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb anders wel een knal gehoord vandaag. ^

Moderator
    Night

Gisteren kool gegeten zeker?:-P

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@shmoo

Ik heb anders wel een knal gehoord vandaag.

Maar dat was in Hilversum.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@gitte65,

quote van jou: “Ik heb een bericht van de NOS site gedeeld en deze in de roddelrubriek gezet, dus ik snap niet waar je je druk om maakt.”

zo reageren de roddel journalisten van de Telegraaf ook….

Bijdrager
    trabant

<p class=”cite”>Shmoo op 19 augustus 2018 om 21:02</p>
    Ik heb anders wel een knal gehoord vandaag. ^

Dat was mijn uitlaat.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.