12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Passiew

Draadloos muziek streamen via iPad of Macbook

Beste leden,

Misschien een simpele vraag maar ik weet het niet dus bij deze;)

Bestaat er iets dat ik bijv via mijn ipad of via mijn macbook draadloos muziek kan regelen zonder kabel naar mijn JBL set?

Ik hoor graag van jullie

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Titel aangepast.[/mod]

Bijdrager

Ik zou als ik jou was de titel even wat verbeteren.

Bijdrager
    snijder

Iets toevoegen waarmee je Airplay kan gebruiken, zoals een airport express dat gaat via Wifi, en je zal ook zoiets soortgelijks hebben met bluetooth

Bijdrager
    Passiew

Daar dacht ik later aan;) kan dat nog dan?

Bijdrager
    Passiew

ik heb een aitport extreme of is dat weer iets anders?

Bijdrager
    snijder

dat is weer wat anders:) een expres is het ‘kleine broertje’ waar ook een audio uitgang opzit. waarbij je hem met een kabeltje naar je installatie kan aansluiten, en via wifi verbinding maken met je iphone/ipad/mac etc

Bijdrager
    Passiew

aha oke. Sorry hoor ik weet dat allemaal niet ;). Ga ik die straks even halen..! Ander vraagje, als ik een extra iets neer willen zetten om het wifi signaal te versterken op zolder waar kan ik dat het beste mee doen?

Bijdrager
    snijder

indd ook met de Expres, kan er eventueel ook nog een printer/externeschijf op aansluiten

Bijdrager
    Chrisvdscheer

Misschien een idee om eens te kijken naar Sonos ??

Hiermee kan je namelijk draadloos internet radio streamen, muziek van itunes etc… en als je dan het Sonos apparaat aansluit op je jbl set, dan is het probleem opgelost.

Tevens kan je dan met een app sonos bedienen !

Bijdrager
    Passiew

Beste mensen ik heb vandaag de Airport expres gekocht en het werkt goed. Had alleen nog een vraagje of je ook spotify via je computer kan afspelen of alleen itunes?

Bijdrager
    Passiew

Spotify is inmiddels ook gelukt. Een ieder die meegeholpen heeft bij mijn keuze en aankoop heel erg bedankt!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.