9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    wierd

Ipad of Ipod touch

Hallo,

Ik wil een ipod touch of een ipad gaan kopen. Maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen. Ik wil het apparaat gebruiken om thuis te internetten, facetime, in de trein aan documenten werken, spelletjes spelen. Mij lijkt een ipad me heel mooi maar weet niet of het het geld waard is. Help aub met uw ervaring welke ik het beste kan kiezen.

Bijdrager
    Hansi2124

Vanwege het grotere beeldscherm alleen al zou ik dan voor een iPad kiezen. Temeer je het helemaal niet hebt over muziek luisteren, wat toch wel een van de basisfuncties van een iPod is.

Bijdrager
    Weekendalex

Aan jouw eisen te zien zou ik voor een iPad gaan.
    Aan documenten werken werkt gewoon véél prettiger op een iPad dan op een iPod. Games zijn leuk op een iPod, maar op een iPad nóg leuker door ’t grotere scherm.
    Geld is ’t zeker waard.
    Internetten werkt heel goed op de iPad. Het is net alsof je achter een pc zit. Dat heb je bij een iPod niet…

Bijdrager
    plonserd

Ik zou ook voor een iPad gaan, al was het maar omdat je zowat 99% van de iPhone/iPod Touch apps ook op iPad kan draaien, en omgekeerd niet.

Bijdrager
    leopard

Zeker voor de iPad gaan, scherm groter en handiger om mee te werken.

Ik had eerst de iPod Touch gekocht, daar heb ik al spijt van. Het ligt nu maar in mijn schuitje te pronken. En de iPad 2 wordt dagelijks 3 tot 4 uur gebruikt, wat een prachtig handig ding met het IOS 5.
    Mer andere woorden de iPod Touch is veel kleiner en daarom minder handig, thans voor mijn. Ik had eerst 1 iPad voor 2 personen, maar dit werd snel 2 iPads en nu wordt er niet meer gevochten.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je maar enigszins het geld er voor hebt: iPad.

Bijdrager
    WCB

Voor jouw toepassingen zou ik inderdaad voor een iPad gaan.

Bijdrager
    tarun

Het grootste voordeel van een iPod Touch is dat deze veel kleiner is en dus makkelijk mee te nemen. Als je er veel op gaat doen is het scherm wel erg klein en heeft een iPad de voorkeur.

Bijdrager
    wjend

Ik heb gekozen voor een iPad om dezelfde redenen, veel geld, maar damn, wat een ongelooflijk ding.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.