4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Victor96

iPad mini retina schermproblemen

Beste OMT-ers,

Vandaag heb ik mijn vierde iPad mini retina 32GB WiFi + Cellular mogen ontvangen (zonder backlight bleeding of een oneven getint scherm!).

De eerste iPad had backlight bleeding en een erg duidelijke gele horizontale streep boven de home button, de tweede iPad had een geel scherm vanaf de helft van het scherm tot de home button, de derde iPad had backlight bleeding en een erg duidelijke gele horizontale streep boven de home button en de vierde iPad is ok.

De eerste iPad had een DLXL serienummer, de tweede iPad DLXL, de derde iPad F4KL en de vierde iPad is DLXL.
    Wat mij tot de conclusie doet komen dat de schermproblemen niet fabrieksgerelateerd zijn, zoals op verschillende plaatsen beweerd wordt.

Als je ook problemen hebt, zou ik niets minder accepteren dan 100% goed.
    Apple heeft het in mijn ogen correct opgelost.

Geblokkeerd
    Bento

Dat is nog eens pech. Bij mij waren de eerste vier allemaal goed.
    Heb je vaker pech met aankopen?

Fijn dat het is opgelost.

Bijdrager
    Victor96

Haha, ik heb ook pech gehad met de iPhone 5, teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Of ik ben te perfectionistisch:P

Geblokkeerd
    Bento
    Victor96 op 03 januari 2014

Haha, ik heb ook pech gehad met de iPhone 5, teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Of ik ben te perfectionistisch:P

Ik weet dat er mensen zijn die gewoon vaak pech hebben met aankopen. Wie weet behoor je tot die niet te benijden groep. In dat geval: sterkte:-)

Je mag er van uitgaan dat een product dat je koopt voldoet aan de verwachtingen. Zolang die verwachtingen aansluiten bij de verwachtingen die door de producent worden gewekt, ben je niet te perfectionistisch lijkt me.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.