9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ruud Ravenhorst

iPad Mini met verkeerde resolutie

Herhaald opstarten en een poging een reservekopie terug te zetten faalden, maar mijn iPad toont maar ongeveer een kwart deel van het scherm, uitgespreid/opgeblazen over het hele scherm bij het opstarten. Opstarten lukt, tot je bij het SIM-inlogscherm komt. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit kan herstellen. Ik draai iOS 8.4 op het ding…

Tips zijn meer dan welkom!

Bijdrager
    Targaryen

Staat ‘zoom’ ingeschakeld misschien? Dubbeltap eens met drie vingers op je scherm.

Bijdrager
    Shmoo

iOS 8.4 = Beta software dus dan mag je dit soort dingen verwachten.

Zet iOS 8.3 terug en kijk of het dan nog steeds een probleem is.

Bijdrager
    Matanza

Als je 8.4 er op draait, dan weet je ook wel wat er aan de hand is …

Bijdrager
    Ruud Ravenhorst

Ik ben 1 van die Apple fanaten die gewoon geld betaalt voor zijn developer-licentie. Gewoon omdat het leuk is om uit te proberen. Op een extra iPad natuurlijk. 8.3 terugzetten? Zo ingewikkeld… En de drievingertap had ik al geprobeerd. Had hierboven erbij moeten staan…

Ik blijf proberen!

Bijdrager
    Matanza
    Ruud op 04 juni 2015

8.3 terugzetten? Zo ingewikkeld…

Ik hoop dat dit een sarcastische opmerking was.

DFU’tje
    Via itunes systeem terug plaatsen
    Backup erop van voor je begonnen bent.
    Klaar is kees …

Bijdrager
    SunKeeper

Als je het ingewikkeld vindt dan duik je er toch in om er beter in te worden?

Anders verwacht ik dat je als ontwikkelaar geen lange carrière zult hebben..

Bijdrager
    TRML

Ik denk ook niet dat hij ontwikkelaar is maar gewoon als eerste de software wil hebben, correct me if I’m wrong….

Moderator
    Mac Daddy

Dat geeft de topicstarter ook gewoon toe ja en dat is prima. Als de topicstarter dat wilt, Maar ik denk dat je op het developersforum van Apple zelf meer kans hebt op een eventuele oplossing. Wij kunnen je enkel melden dat een downgrade naar 8.3 de oplossing is, wil je met die extra iPad nog iets kunnen doen. Als dit meer voorkomt onder de developers, is het ook veel waardevoller om het bij Apple zelf te melden. Dan kunnen zij kijken naar een oplossing.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.