7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Kakoener

Ipad mini iTunes download fout/kan op moment niet downloaden

Hallo Mensen,
    Heb een ipad mini gekocht en wil muziek downloaden uit de iTunes store en blijft al weken lang het zelfde zeggen. (Kijk titel)
    Hij download wel het hele nummer en dan gaat die het verwerken en op het aller laatste moment zegt die kan op het moment niet downloaden.
    Heb ook een iphone 5 maar daar gaat het goed op.
    Heb alles al geprobeerd harde reset tot ipad herstellen via pc en niks helpt.
    Ik kom het probleem ook nergens op het internet tegen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Staan je internetinstellingen goed? Kijk eens of ze gelijk zijn aan die van de iPhone. Heb je al eens uitgelogd op de iPad in de iTunes Store en dan terug ingelogd? Dat wil bij mij wel eens helpen als ik tegen foutjes aanloop tijdens het downloaden. En heb je het ook met apps of enkel met muziek?

Hallo mensen,

Heb een iPad mini gekocht en wil muziek downloaden uit de iTunes store maar ik krijg al weken dezelfde foutmelding. Hij downloadt wel het hele nummer en dan wordt de aankoop verwerkt, maar op het allerlaatste moment krijg ik de melding dat het nummer niet gedownload kan worden.
    Ik heb ook een iPhone 5 maar daar gaat het goed op. Ik heb alles al geprobeerd: een harde reset tot de iPad herstellen via PC maar niks helpt.
    Ik kom het probleem ook nergens op het internet tegen.

In het vervolg ook eens je spelling nakijken voor je iets hier post. Dat maakt het leesbaarder voor mensen die je willen helpen.

Bijdrager
    Kakoener

Heb ik ook allemaal gedaan. .
    Niks werkt.
    Alleen met muziek en filmpjes, apps geen enkel probleem.
    Via iTunes op pc lukt het ook niet.
    selecteer de muziek die ik er op wil, onder bij de balk met geheugen zie je de muziek erbij komen druk ik op toepassen gaat die ff bezig met erop zetten en dan krijg ik een melding van, sommige nummers er niet op kunnen en vervolgens stop die er mee zonder wat te zeggen.
    Heb die melding ook bij iphone maar zet wel gewoon de nummers erop. Allen die aangegeven wordt niet maar de rest wel.

Sorry voor me slechte Nederlands.

Bijdrager
    Yggdrasil

Dan lijkt het me meer dat het apparaat niet gemachtigd is! Hieronder meer info omtrent het ‘machtigen’ van je apparaten:
    http://www.apple.com/nl/support/itunes/authorization/

Bijdrager
    Kakoener

Me pc is gemachtigd. Moet ios apparaten ook gemachtigd worden? Heb ik bij me iphone 5 ook niet gedaan die doet het gewoon in 1 keer zonder problemen. Had daar voor iphone 4.

Bijdrager
    Yggdrasil

Hmm, dan weet ik het ook niet meer. Je hebt ook nog genoeg krediet op je account staan neem ik aan? Misschien dat iemand anders wél de oplossing vindt dan. Ik weet verder niet wat er nog zou kunnen zijn.

Bijdrager
    Kakoener

Ik heb gewoon een album gekocht in iTunes store. Op me ipad daar geeft die alleen aan, kan op moment niet downloaden. En dan heb je de lijst met muziek die gedownload is, staat er in het klein bij ;download fout; . Op me iphone stond het er zo op door iCloud.

Ik ga wel terug naar de winkel en leg me probleem daar wel voor.

Maar alvast bedankt voor de moeite!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.