7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    gipsman

iPad Mini 4 kopen? Wachten?

Mijn iPad Mini 1/16Gb nadert zijn limieten. Ik bedoel: de opslag wordt te klein, hij kan niet mee met iOS10, hapert geregeld bij het typen, accepteert geen adblocker. Maar brengt het 7 september event wel iets nieuws voor die mini? Op de meeste sites staat DON’T BUY.
    Maar ik zie helemaal niets over een verwachte iPad mini update. Ik heb het wel voor de mini omdat die zo handig is voor…alles, altijd en overal.

Bijdrager
    digilb

Weekje wachten, je weet maar nooit of er nog een ‘One more thing’ komt…

Bijdrager
    Hermanko

De iPad mini 2 is al een grote vooruitgang t.o.v. de mini 1 en nieuw in de verkoop.
    Het verschil is geen touch ID wel Retina scherm 32 GB.
    Om voor touch ID 100€ te betalen had ik er niet voor over.
    Weekje wachten lijkt mij ook verstandig..

Bijdrager
    Melle

Die kans is praktisch onbestaande, maar weekje wachten kan altijd….

Ik zou eerder uitkijken naar een aanbieding/ extra korting op een iPad mini…

Bijdrager
    gipsman

Ik wilde gaan voor mini 4/128Gb, maar zie nu toch berichten over de komst van een iPad mini 5 of iPad mini PRO (what’s in a name). Je kan dan wel zeggen: veel verschil zal het niet maken, goedkoper worden zeker ook niet gezien de dollarkoers en de belastingtroubles van apple, maar voor je het weet gaat die mini 4 niet mee bij de volgende iOS upgrade. Het niet mee kunnen bij OS upgrades is voor mij meestal het signaal om het device te vernieuwen.

Bijdrager
    Melle

Een iPad mini 4 zal toch makkelijk 4a5 jaar upgradable zijn toch?

Bijdrager
    plonserd

Ik zou toch ook nog even wachten. Ik heb een iPad mini 2 die ook stilaan aan vervanging toe is, en de gewone iPad is me toch nog steeds iets te groot.
    Ik hoop dan ook dat Apple de iPad mini nog even in z’n assortiment houdt en er nog een nieuwe versie komt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.