8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

iPad met silicone hoes in Apple iPad Dock

Mijn iPad zit in een silicone hoes van belkin. Wil ik graag een iPad Dock van Apple. Past dit, de hoes is 3-4mm dik. Of moet ik dan een nieuwe hoes kopen zoals de switch easy nude of een folie aan de achterkant. Of kan er gewoon niks om?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik zou niks forceren. De dock is gemaakt voor een iPad zonder hoes. Net als alle iPhone docks.

Bijdrager
    thomth

En met een switch easy nude of folie?

Bijdrager
    Jens

Zelfs met Switch Easy nude. Folie kan in principe geen kwaad aangezien die op u scherm zit? Zoals @Dr. Maddox zei: ik zou niets forceren …

Bijdrager
    thomth

Dus eigenlijk kan er niets omheen? Ook geen switch easy nude?

Bijdrager
    Jens

Zelfs geen Switch Easy nude …

Bijdrager
    pinkie

Een absolute tekortkoming van het dock dat er geen ruimte is voor een case om de iPad al begrijp ik wel waarom. Ik ben al lang op zoek naar een dock waar ik mijn iPad in kan zetten met een case eromheen maar heb het nog niet gevonden. De iPhone docks zijn een stuk flexibeler en ik heb er een paar waar ik de iPhone met een (dunne) case gewoon in kan zetten. Maar dat zal veel te maken hebben met het verschil in gewicht tussen de Pad en Phone denk ik.

Bijdrager
    cardwizard

Een Speck Candyshell past er wel in , deze heeft een klepje voor de dock !

beetje late reactie , maar ik ga niet aan de iPad 2 en ben blij dat ik deze gevonden heb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.