11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    eroplos

iPad met camera?

Iets viel mij op in de keynote van afgelopen woensdag, niet alleen dat Steve veel kleine foutjes maakte (de iPod touch, iPhone noemen en de iPod nano, iPod touch noemen..), maar toen Steve ging opnoemen dat alles vanuit iOS 4.1 straks ook in 4.2 voor de iPad gaat komen noemde hij oa ook HDR foto’s.. Zou hij hiermee hebben verklaard dat er een camera in de toekomstige versie van de iPad gaat komen?

Bijdrager
    Wiki Post

Ik denk het wel, maar alleen voor FaceTime.

Bijdrager
    boerke

vast wel!

Bijdrager
    baziel

Zal sowieso ooit gebeuren maar wanneer weet men niet hé:)

Geblokkeerd
    Anoniem

In 2011 lijkt mij… of eigenlijk, wanneer was de eerste iPad geintroduceerd? April 2010? Dan zal het vast voorjaar/zomer 2011 worden.

Bijdrager
    eiko

een camera voor facetime komt er wel, maar een een camera op de achterkant lijkt mij een beetje overbodig, je gaat toch niet je ipad pakken als je even snel een fotootje wil maken

Bijdrager
    Chorro

Nog ff en er zit in je net nieuwe 32″ LED TV ook een camera zodat je net ff dat ene fotootje kan maken. Zijn toch zoveel momenten waarop je net datgene mist in die toch al hele gave gadget. :sick:

Bijdrager
    eroplos

Ik denk dat een camera op de achterkant wel heel erg cool zou zijn voor apps als Layer! Hoe cool is het om met je iPad door Amsterdam te lopen en via Layer alle info te kunnen vinden..

Bijdrager
    strigoi
    eiko op 04 september 2010

een camera voor facetime komt er wel, maar een een camera op de achterkant lijkt mij een beetje overbodig, je gaat toch niet je ipad pakken als je even snel een fotootje wil maken

Ach er is in ieder geval genoeg ruimte voor een camera aan beide kanten, als de iPod touch er een heeft waarom dan ook niet de iPad mee pakken?

Moderator
    unSOUND

Bij de eerste foto’s van iFixit bleek al dat er in de huidige iPad al ruimte is gemaakt voor een camera, dus dat er eentje in komt is puur een kwestie van tijd…

Bijdrager
    Robin Peek

Zoals hier al vaker gezegd wordt, dat er een camera in de iPad komt is zeker, de vraag is alleen wanneer. Enkele hints zijn al gegeven zoals unSOUND al zegt en de hint van Steve Jobs zelf, die zei dat er een x aantal apparaten aan kwam met FaceTime.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.