7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Ricardo95

Ipad met 3g, internet via hotspot, werkt navigatie?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb een ipad met wifi en wilde de ipad gebruiken in de auto voor navigatie. Nu gaat dit via de hotspot wel via google maps. Maar niet erg vlot en goed.

Nu wil ik kijken om een ipad met 3g 2ehands hiervoor te kopen omdat deze wel gps hebben. Maar als ik het via hotspot doe werkt het dan wel gewoon “normaal”?

Is er iemand die hier wat ervaring mee heeft?

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je toevallig ook een iPhone? Zo ja, dan kun je het zelf uitproberen.

Bijdrager
    Ricardo95

Ik heb een iPhone ja, maar wat bedoel je wat ik uit kan proberen? Navigatie werkt daar goed op als je bedoeld. Maar bedoel meer dat de locatie bepaling op een wifi ipad drama is via de hotspot. En wilde meer weten of dat wel gewoon goed is op een 3g model die op de hotspot gaat.

Bijdrager
    janverweij

Ja, de 3G versie heeft niet alleen een 3Gmodule, maar ook een GPS module, dus dat werkt gewoon nauwkeurig. Ik heb zef de iPad 3 3G vanwege deze module genomen. Het 3G gebruik ik nooit..

Bijdrager
    Ricardo95

Kijk, dat is dus precies waar ik naar op zoek was. Dan ga ik dus even kijken voor een 2ehands ipad wifi met 3g!

Bijdrager
    KarelWillem

Nu wil ik kijken om een iPad met 3G 2e-hands hiervoor te kopen omdat deze wel GPS hebben. Maar als ik het via hotspot doe werkt het dan wel gewoon “normaal”?

Dat werkt zelfs zonder hotspot prima. Alleen moet je dan de kaarten downloaden.

Een WiFi of 3G-verbinding is echter niet nodig voor het navigeren.

Bijdrager
    fred44nl
    KarelWillem op 18 maart 2017

Een WiFi of 3G-verbinding is echter niet nodig voor het navigeren.

dat klopt, maar je moet de aangegeven route precies volgen.
    zodra je een afslag mist, of een zijstraat eerder in gaat, dan moet de route opnieuw berekend worden en dat lukt dan niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.