9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ezradavid

iPad magneet

Ben vrij onbekend (op deze site + apple accessoires) maar heb een iPad 2 die ik in mijn bedrijf mooi wil presenteren op een soort tafel en tegen de muur.
    Nu zijn de filmpjes op Youtube heel leuk over de combi klitteband + iPad, maar ik zoek iets eleganters.

In winkels liggen de iPads vaak op een soort rond magneet. Weet iemand hoe ik aan enkele kan komen? En wat ze kosten?

Bijdrager
    KarelWillem

Daar liggen ze op. Daar hangen ze niet aan.

Stap eens een Dixons binnen, daar hangt een mooi systeem dat precies aan jouw eisen voldoet.

(Ik denk nog even over de naam na).

Bijdrager
    jesper211232

maar als je een ipad aan de muur hangt lijkt me dat wel erg klein als je hem moet presenteren…

Bijdrager
    KarelWillem

Oh ja, het systeem was van Vogel.

http://www.ipadonthewall.com/

Bijdrager
    ezradavid

Bij Dixons hebben ze dit. Een klem voor in een keukenkastje o.d.
    Bij Mediamarkt hebben ze niets.
    Bij de Saturn hebben ze wel ronde magneten die de iPads in de winkels op hun plek houden. Zij zeggen dat ze het van Apple zelf krijgen.
    Bij Apple Store A’dam weten ze nergens van. :thumbsdown:

Balen.

Het gaat erom dat ik met een klant voor de iPad kan staan en naar een website kan surfen enz.

P.s. via Firefox kan ik al weken moeilijk op de apple.com site komen. Als ik daar kom, staat de menubalk in script en soms de hele site. Ben ik de enige?

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

Maak over die laatste vraag even een apart topic aan in subforum Mac Apps (Overige), want dat heeft eigenlijk niets met je oorspronkelijke vraag van doen.:wink:

Bijdrager
    KarelWillem
    ezradavid op 04 mei 2012

Bij Dixons hebben ze dit. Een klem voor in een keukenkastje o.d…..

Nee, bij Dixons hebben ze dit:
    http://www.ipadonthewall.com/

In ieder geval hier in Soest.

En dat is een heel handig, compact en veelzijdig systeem.

Bijdrager
    ezradavid

Klopt Karel Willem,

Maar die klem van Dixon was hetgeen het salesteam mij liet zien op hun webshop.

het Ring-O systeem van Vogel is het beste dat in de buurt komt. Om het te bestellen verwijst het me door naar een Apple store. Gek genoeg heb ik die net aan de lijn gehad en die wisten niet van het bestaan af.

Bedankt voor jullie tips i.i.g.
    Conclusie: een magneet bestaat wel, bij Saturn te zien, maar is niet voor particuliere markt. En het Apple personeel uit Amsterdam moet nog wennen aan hoeveelheid bij-producten voor hun corebusiness.
    Ik moet naar Soest rijden.

Bijdrager
    KarelWillem
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.