5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Thijmen96

iPad losse gebeurtenissen

hallo allemaal,

Ik heb een probleem met iPhoto en de iPad. Ik heb in iPhoto nu nog maar 3 gebeurtenissen staan. Deze wil ik alle drie op de iPad, net zoals ze in iPhoto staan, drie voorvertoningen van de gebeurtenissen naast elkaar met daaronder de toegewezen naam van de gebeurtenis. Maar als ik in iTunes deze drie gebeurtenissen aanvink, staan er in iPhoto weer allemaal losse gebeurtenissen, wel een stuk of 60. Allemaal een andere datum. Ik had deze geïmporteerd met de camera connectionkit op vakantie, en toen kregen ze al allemaal een losse gebeurtenis. Ik dacht dus dat ik het samengevoegd had in iPhoto tot 1 gebeurtenis, maar als ik het synchroniseer staan ze er nog steeds allemaal los in. Hoe kan dit?

Groetjes Thijmen

Bijdrager
    Thijmen96

Bump:eek:

Moderator
    unSOUND

Ik moet zeggen dat ik weinig van je verhaal begrijp…

Dus je hebt 3 gebeurtenissen in iPhoto, en nadat je iTunes de gebeurtenissen hebt gesynchroniseerd met de iPad heb je ineens 60 gebeurtenissen ? Of heb je er 3 in iPhoto, en zie je er 60 in iTunes, of op de iPad ?

Heb je de foto’s die je op de iPad hebt geïmporteerd na het synchroniseren met iPhoto wel van de iPad gewist ?

Bijdrager
    Thijmen96

Ik begrijp dat je het verhaal niet helemaal snapt, het is wat snel getypt. Ik zal het verduidelijken met afbeeldingen. Ik zie er dus drie in iPhoto, drie in iTunes, na synchronisatie zie ik er op de iPad 60+

Zo ziet het er in iTunes uit, ik selecteer drie gebeurtenissen, zo staan ze ook in iPhoto, als drie gebeurtenissen.

Dan kijk ik bij “foto’s” op de iPad, dan ziet het er zo uit:

Allemaal losse gebeurtenissen, zo heb ik een hele lijst aan losse gebeurtenissen.

Het moet op te lossen zijn…

Moderator
    unSOUND

Maar zijn dat niet de gebeurtenissen die de Camera Connection Kit gemaakt heeft ? Die gaan pas weg als je de foto’s allemaal hebt geïmporteerd in iPhoto, en daarna hebt gekozen om de foto’s van de iPad te verwijderen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.