14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    wjend

iPad levertijd loopt terug naar 5 werkdagen

De levertijd van de iPad (alle modellen, ook Wi-Fi+3G) is een tijd 7-10 werkdagen geweest, maar loopt nu terug naar 5 werkdagen. Vanwege de matige voorraad van APR’s, misschien iets om naar kijken? Worden er meer iPads geleverd, wordt de vraag minder of allebei?
    Link

Inactief
    Anoniem

Verkeerde subforum man

Bijdrager
    knrd

Kwam ze laatst ook tegen bij de MediaMarkt in EHV.. Lagen 4 bakken vol met iPad’s..
    Of het is net een nieuwe lichting geweest dat kan natuurlijk ook

Bijdrager
    wjend

@Maikelw, waar dan? iPad hardware? Mwah. Hardcore Roddels? Dit is geen roddel.

Bijdrager
    Locusta

Nice! Ik hoop er deze week eentje te kunnen bestellen zodat ik nog voor het einde van de zomervakantie heeeeeel veel uurtjes kan spelen;)

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik had de mediamarkt alexandrium gebeld of ze nog iPads hadden, 16 gb wifi ze hadden er toen nog 20. Ik heb direct de auto gepakt en ben er naar toe gereden. Toen ik daar aankwam kaapte ik het laatste model weg.

Bijdrager
    juliantomoriati

Edit.

Ik ben er in 20 minuten naar toe gereden. Dus ze zijn nog wel aardig in trek denk ik:lol:

Bijdrager
    Locusta

Ik heb er vanmiddag eentje “gewoon” in de apple store gekocht;) Ben dus benieuwd wanneer ik hem kan ontvangen:)

Bijdrager
    Locusta
    Locusta op 20 augustus 2010

Ik heb er vanmiddag eentje “gewoon” in de apple store gekocht;) Ben dus benieuwd wanneer ik hem kan ontvangen:)

[IMG]http://i46.photobucket.com/albums/f125/Locusta83/screen-capture-4.jpg[/IMG]
    Morgen dus:lol: :thumbsup:

Bijdrager
    juliantomoriati

@Locusta

Nog een paar uurtjes en er staat iemand met een pakketje voor de deur:lol:

Alvast veel plezier ermee…. Maar dat wel wel lukken denk ik:lol:

Bijdrager
    Flatchoo

In de Apple online store worden ze op dit moment verzonden binnen 1-3 dagen. Het schiet dus:lol:

Bijdrager
    Spanks

Dinsdag rond 18.00 uur een iPad 3g 16gb met Apple case en Vodafone sim besteld bij de Applestore en zojuist afgeleverd om 9.15 uur. Veel sneller kan het niet volgens mij!

Bijdrager
    nielsb

Gisteren om 11 uur besteld in de online apple store.
    2 x 32 gig wifi en 2 x apple case.
    Vandaag status = out for delivery.
    Dus verwacht hem wel voor 17 uur vandaag.

Bijdrager
    Jeroen-B

De verzendtijd is inmiddels al weer teruggelopen tot 24 uur:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.