4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    HELEMAAL_NIKS

iPad LCD scherm geglitchte graphics.

Dag Allemaal,

Ik heb van een kennis een oude iPad 2 gekregen, er zit een kras in het scherm, en het hele LCD scherm werkte niet meer. Het scherm ging soms nog aan, maar merendeel van de tijd zie je alleen de backlight van het scherm aan staan. Het is me gelukt om iOS 9 er op te zetten (na meerdere keren Error 9 en 4013 gehad te hebben). Alleen als ik de iPad nu aanzet komt heel soms, met geglitchte graphics het Hallo scherm naar voren. En als ik heb uit zet (en gok waar ik moet sliden) zie ik soms nog het ronde uit schuifje op het laatst. Maar is er een manier om dit noga an de praat te krijgen? Of is het echt een hardwarematig probleem?

Bijdrager
    Buzz

Als je het mij vraagt kan je hem het beste bij Apple inleveren voor recycling.

Moderator
    Mac Daddy

Uiteraard is dit een hardware probleem. Als je backlight goed werkt en je kan er, zonder het beeldscherm van de iPad te zien, een nieuw OS op zetten, dan is het wel duidelijk dat het LCD deel van het beeldscherm niet meer werkt.
    Maar is het een iPad 2 of een iPad Air 2? Bij een iPad 2 kan je je afvragen hoeveel een reparatie nog waar is namelijk. Mocht je een reparatie overwegen, dan kan dat wellicht bij Apple, maar er zijn ook tal van andere bedrijfjes die dat voor je kunnen doen.

Bijdrager
    HELEMAAL_NIKS

@Mac Daddy Het is een iPad 2 (2011), dus de reparatie is het niet echt waard…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.