6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    roosenton2

ipad laten vallen

mijn vrouw heeft haar ipad laten vallen.Uiterlijke schade breuk glas maar daar is mee te leven.
    Maar nu hebben we het volgende fenomeen dat je nog wel foto’s kan maken en die worden ook opgeslagen maar dan “kom je er niet meer aan” Ik wil daarmee zeggen ..er op klikken om te openen gaat niet meer niks gaat er dan eigenlijk nog met die foto’s.

Is daar een oplossing voor te beenken?
    Bedankt alvast voor het meedenkenr

Bijdrager
    SunKeeper

Bedoel je dat je de foto’s-app niet meer kan openen?

Moderator
    Mac Daddy

Dat is het enige wat er softwarematig dus niet meer werkt? Ik zou toch ook even kijken of er verder nog iets mis is.

Maar goed. Dit kan je proberen:
    – Heb je al geprobeerd om de foto app te herstarten? Dubbelklik op home, foto app zoeken en omhoog swipen. Daarna opnieuw opstarten.
    – Helpt dat niet. Herstart je iPad. Powerknop (lock knop aan de bovenkant) ingedrukt houden tot de slider tevoorschijn komt. Nadat ie volledig is afgesloten hou je weer de powerknop ingedrukt tot je het Apple logo ziet.
    – Help dat ook niet. Dan aan iTunes aansluiten, backup draaien (synchroniseren). En daarna een systeemherstel laten uitvoeren. Na het herstel zal de iPad vanzelf vragen of je een backup wilt terugzetten, dan kies je uiteraard daarvoor.

Maar kijk eerst even goed of alles verder goed werkt.

Bijdrager
    roosenton2

[@Mac Daddy de derde optie was de “goeie” Het funktioneert weer!
    Alleen wil ze de favorieten bovenaan de pagina hebben dus onder de balk waar je http:// enzenz invult hoe krijg je dat voor elkaar?

Bijdrager
    roosenton2

Ook DAT is OPGELOST!!!!
    BEDANKT voor het meedenken

Moderator
    Mac Daddy

Ik had de mogelijkheden in volgorde opgeschreven. Soms is een herstart van een app genoeg en soms moet je inderdaad een volledig systeemherstel doen. Mooi dat het opgelost is!
    Nu nog het scherm laten repareren.:wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.