9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    dannycoolen

iPad laad niet op

Beste mensen,

Ik heb een 1st gen iPad nog liggen die ik na aanschaf van mijn iPad 3 al een tijd niet meer gebruikt heb.
    Nu wil ik hem opladen maar er komt maar geen leven in.
    Hij ligt nu al een half uur aan de lader maar er gebeurt helemaal niks.
    De accu is natuurlijk helemaal leeg geweest doordat ik hem zolang niet meer heb gebruikt maar houd het nu in dat hij voor goed overleden is?

Hoop dat iemand mij kan helpen

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik zou nog iets langer wachten. Ik heb weleens langer dan een uur moeten wachten op een iPod die he-le-maal leeg was.

Bijdrager
    dannycoolen

Ok, ik wacht geduldig af thx voor je reactie

Bijdrager
    wynand

Als je een apparaat langere tijd niet gaat gebruiken, zorg dan dat ie niet helemaal leeg kan raken. Inheb het met een oude MacBook gehad toen ik m’n nieuwe MacBook pro kocht. Veel te lang laten liggen en dus was de accu dood. Maar voor de zekerheid zou ik hem maar lekker aan de stroom laten liggen nog. Je weet maar nooit. Een camera accu is hier een keer na anderhalve dag aan de stroom pas weer tot leven gekomen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Laat je van je horen wanneer hij het weer doet? Alleen al om mensen die via Google hier terecht komen gerust te stellen.;)

Bijdrager
    jobz

laad je met 5W of met 10W adapter op? Dat scheelt ook nog wat.

[size=1]
    p.s. het is laadt[/size]

Bijdrager
    nebilem

al hard reset geprobeerd?

Bijdrager
    Beech

Misschien moet je de stekker een paar keer in en uit je iPad halen om eventuele oxidatie en andere ongerechtigheden, die isolerend werken, te verwijderen. Contactspray vind ik weer wat overdreven:money:

Bijdrager
    SMac

@jobz, haha ik vroeg me al af wanneer iemand het even genuanceerd zou melden, hetgeen jij m.i. op deze manier gedaan hebt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.