20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    willemfilm

iPad kwijt, hoe terugvinden?

ik ben al een week mij ipad kwijt heb ooit find my ipad ingesteld maar ik moest het met mijn mobile my email aderes
    de instellingen bevestigen.
    maar omdat ik dat email aderes maar voor een bepaalde tijd had heb ik dit nooit kunnen activeren.
    kan ik bijv. met hotmail kijken waneer ik de ipad voor het laatst gebruikt heb?
    mvg. willem

Bijdrager
    Wiki Post
    Bijdrager
    T00N

Ik adviseer je om marktplaats goed in de gaten te houden, misschien dat je die van jou kan herkennen op marktplaats en dan kan je misschien naar de politie gaan?

Moderator
    Pete.Z

Als je het niet hebt geactiveerd, kan je hem niet terugvinden op die manier.
    Marktplaats is een optie, maar er worden erg veel iPads aangeboden op het ogenblik, en je mag aannemen dat ze even een reset doen voor ze hem verkopen, dus haal die van jou er maar tussenuit, als hij er al staat.

Ben bang dat weg weg is.

Bijdrager
    francisbacon

Je kan altijd je iPad als gestolen opgeven via http://www.tweedehandsmac.nl. Hopelijk kijkt een eventuele koper van je iPad op deze site.

Bijdrager
    Oppie

Is ie gestolen, of ‘gewoon’ kwijt?
    In het laatste geval: kijk eens in de stapel oude kranten…

Bijdrager
    willemfilm

hij is kwijt hij kan net zo goed ergens in huis liggen daarom zou ik graag willen zien waneer ik hem voor het laatst gebruikt heb.

Bijdrager

Op http://Www.me.com kun je inloggen en dan naar find My iPhone gaan.
    daar kun je hem als het goed is terug vinden.

Bijdrager
    Dwee8le

Op http://Www.me.com kun je inloggen en dan naar find My iPhone gaan.
    daar kun je hem als het goed is terug vinden.

Dat klopt, maar als hij het niet goed geconfigureerd heeft, dan doet hij het toch niet. De gratis “find my iphone” zit vast aan je apple ID account trouwens. Je moet niet alleen een account activeren op me.com, maar ook het account instellen bij instellingen -> mail op de iPad of iPhone 4 en natuurlijk dat account aanzetten en (als goed is) push activeren voor dat account.

Bijdrager
    MacAanZee

hij is kwijt hij kan net zo goed ergens in huis liggen daarom zou ik graag willen zien waneer ik hem voor het laatst gebruikt heb.

@Wilemfilm: ik denk dat je gewoon ’s eerst een keer goed moet gaan zoeken!! Een iPad is niet zo klein dat je hem zomaar kwijt raakt!

Bijdrager
    Chorro

@MacAanZee: In sommige huizen is het zo’n vreselijke puintroep dat je er nog geen fiets in terug kunt vinden, ik wil niet zeggen dat dat bij TS ook het geval is maar het bestaat wel degelijk.

Find my iPad bied inderdaad de oplossing, mits deze goed is geconfigureerd. Je kunt hem niet op een andere manier even snel terugvinden, behalve door zelf te zoeken in je huis of door hem als gestolen op te geven in de hoop dat iemand reageert (mocht hij niet binnenshuis zijn).

Bijdrager
    willemfilm

bedankt voor de reacties heb hem inmiddels terug gevonden
    ik kon via airport configuratie programma zien dat mijn ipad nog ergens in huis was.
    ben toen gaan zoeken en lag inderdaad tussen een paar ouden kranten (gelukkig zijn ze niet weg gegooid)

ga nu gelijk proberen om find my ipad te configuren maar moet effe uitzoeken hoe ik in mijn mail van apple kom aangezien ik dat maar voor een half jaar had.

Bijdrager

Beetje slordig is het wel haha.

Bijdrager
    064harry
    Oppie op 06 maart 2011

Is ie gestolen, of \’gewoon\’ kwijt?

In het laatste geval: kijk eens in de stapel oude kranten…

10% vindersloon??

Bijdrager
    smalle50

Werkt find my ipad ook op een wifi-only model? Omdat daar volgens de apple site geen gps in zit…

Bijdrager

Het werkt wel, maar daarvoor moet je verboden zijn met het draadloos internet, op basis daarvan word je lokatie bepaald. Dus niet 100% nauwkeurig.

Bijdrager
    fama

hoe kan ik mijn ipad terug vinden met me serienummer

Bijdrager
    fama

pleas kunnen jullie mij helpen allen me zoek mijn iphone staat uit

Bijdrager
    KarelWillem

Via een computer o.i.d. vind je hem NIET terug.
    Gewoon denken waar je hem het laatst gebruikt hebt, en zoeken dus.

Bijdrager
    Martin55

Euhhh …:-?

Eerst de vraag van @fama “hoe kan ik mijn iPad terug vinden met me serienummer”
    Dan de vraag “pleas kunnen jullie mij helpen allen te zoeken mijn iPhone staat uit”.

Ben ik nu de enige die twijfelt aan de (goede)bedoeling van de vraagsteller?

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.